حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

غیض دشمن ازپیشرفت‌های جمهوری اسلامی عامل جنگ ترکیبی

غیض دشمن ازپیشرفت‌های جمهوری اسلامی عامل جنگ ترکیبی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پیشرفت‌های توسط جمهوری اسلامی و پیروزی‌های جبهه مقاومت، منافع دشمن را به خطر انداخت و باعث رخداد جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی علیه نظام شد.

حجت الاسلام حجت سالاری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: ذات دشمن؛ دشمنی است و یکی از مبناهای اصلی جبهه شیطان این است که از همان ابتدا قسم خورده که دشمنی کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی نیز یک دشمن قسم خورده دارد که کسانی هم که منتسب به جبهه این دشمن هستند، از کوچکترین فرصت‌ها استفاده و برعلیه جریان حق اقدام می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته، تلاش جریان مومن انقلابی در مسیر خدمتگزاری و پیشرفت و همچنین تاکیدات مداوم رهبر انقلاب در خصوص امیدآفرینی، همدلی و اتحاد، قطعا اندیشکده‌ها و اتاق‌های فکر دشمن را نیز به واکنش واداشت و تلاش کرد تا آنچه را که آرمان انقلابی و مایه رشد و پیشرفت کشور است را نابود کند. در واقع اگر قرار باشد در گفتمان‌مان اتحاد و همدلی داشته باشیم، یقینا دشمن نقطه مقابل آن برنامه ریزی می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه اگر در مقابل دشمن سکوت داشته باشیم و خودمان را به خواب بزنیم، اما قطعا دشمن دشمنی‌اش را خواهد کرد، گفت: هم پیشرفت‌های حاصل شده توسط جمهوری اسلامی باعث غیض دشمن شد و هم اتفاقات دنیای اسلام و پیروزی‌های جبهه مقاومت، منافع دشمن را به خطر انداخت، بنابراین دشمن برای اینکه کمتر از توسعه گفتمان دینی کمتر ضربه ببینند دست به اقدام زد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: متاسفانه باید قبول کنیم که گاهی هم عوامل نفوذی داخل کشور، سیگنال‌هایی را به دشمن دادند و از طرف دیگر کشور درگیر جنگ اقتصادی و برخی کمبودها هم بود که این موضوع باعث شد تا برخی از اقشار توانایی تحمل این شرایط را نداشته باشند که مجموع این مسائل و شرایط در سال گذشته، باعث شکل گیری اغتشاشات شد.

سالاری اظهارکرد: در این شرایط؛ جریان مومن انقلابی و جوانان پای کار و مردان و زنانی که همیشه ثابت کرده‌اند در تمام فراز و نشیب‌ها پای سختی‌ها، سستی‌ها، داشتن و نداشتن‌ها، برخوردار و غیربرخوردار بودن، پای کار انقلاب بوده‌اند، باز هم پای انقلاب ایستادند، از جمله بسیجیانی مثل شهید عجمیان و آرمان علی وردی که چه در میدان عملیات فرهنگی و روشنگری و چه در رویارویی میدانی و فیزیکی، به هر طریقی جلوی دشمن ایستادند. 

او افزود: همچنین رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و راهبری دقیق ایشان طی فتنه‌های متعدد سال‌های گذشته که کشور را به خوبی در بحبوحه‌های مختلف مدیریت کرده، باز هم بسیار راهگشا بود و باعث آگاهی مردم شد.

سالاری تاکید کرد: آگاهی و ارتقاء بینش مردم و فهم دقیق از دشمن شناسی که طی چندین سال بخصوص در فتنه سال گذشته در نتیجه عدم همراهی با جریان فتنه حاصل شده بود، باعث شد که امسال مردم کوچکترین توجهی به فراخوان‌های دشمن نداشته باشند. 

وی گفت: فضای مجازی رها که از کم کاری مجموعه‌های متولی و عدم جایگزینی مناسب برای آن، ایجاد شده و متاسفانه هیچ برنامه ریزی روبه جلویی برای مدیریت آن و آینده پژوهی نداشتیم، نیز زمینه خوبی برای جولان دشمن در این فتنه بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ضروری است که فضای مجازی مدیریت و عموم مردم به سواد رسانه تجهیز شوند تا جلوی ایجاد چنین فتنه‌هایی در بستر فضای مجازی گرفته شود.

سالاری ادامه داد: طی سال‌های گذشته، توانمندی مواجهه با فتنه‌ها در کشور ما واقعا قابل قدردانی بوده، اما باز هم این توانمندی باید ارتقا پیدا کند که در این خصوص روایت آنچه که به عنوان فتنه اتفاق افتاد، دروغ‌ها و سوء استفاده‌های دشمن، شهادت مظلومانه جوانان، داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها، ایجاد خسارت‌های مالی و اقتصادی به بسیاری از امکانات عمومی و کسبه، توقف جریان پیشرفت کشور و… می‌تواند باعث روشن شدن بیشتر موضوع و شکست امپراطوری دروغ، آگاهی بیشتر مردم و ایجاد جریان حقیقت خواهی در فضای حقیقی و مجازی شود.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از