حالت تاریک

فریاد خشم مردم خراسان جنوبی بر سر صهیونیسم

فریاد خشم مردم خراسان جنوبی بر سر صهیونیسم

مردم انقلابی خراسان جنوبی، در حرکتی خودجوش برای تاکید بر ظلم جهانی در حق مردم بی‌دفاع فلسطین تجمع کرده و با اعلام انزجار از اقدام رژیم کودک کش اسراییل در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه آن را محکوم کردند.

به گزارش خاورستان، تجمع اعتراض‌‌آمیز مردمی و اعلام انزجار از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه امروز چهارشنبه در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با حضور با شکوه و خوجوش قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

 

شرکت‌کنندگان در این تجمع ضمن اعلام انزجار حرکت ددمنشانه رژیم کودک صهیونیست بر حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و فلسطینیان تاکید می‌کردند.

 

مردم با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین، انزجار شدید خودر را از به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه فلسطین اعلام کردند.

 

دانشگاهیان و طلاب بیرجند نیز امروز در محکومیت اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

 

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری صدها فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

 

جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز(چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

 

جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی در این بیمارستان خشم جهانی را برانگیخته و منجر شد تا اقشار مختلف مردم برای اعلام همدردی با ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به میدان بیایند و سکوت مجامع جهانی که به مرگ حقوق بشر، لقب گرفته را فریاد بزنند.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از