حالت تاریک

لزوم استفاده مدیران‌از‌ظرفیت نهادهای انقلابی‌برای توسعه خراسان جنوبی

لزوم استفاده مدیران‌از‌ظرفیت نهادهای انقلابی‌برای توسعه خراسان جنوبی

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس بر پیگیری جدی مسائل استان توسط مسئولان متولی تأکید کرد و گفت: مدیران باید از ظرفیت سایر نهادهای انقلابی برای توسعه استان بیش از گذشته استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،سلمان اسحاقی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: حضور استاندار خراسان جنوبی و پیگیری مسائل استان در مرکز کشور الگوی برای سایر استانداران شده است.

 نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم که لوایح و بندهای مختلف برنامه هفتم توسعه که باعث سهم‌بری بیشتر استان از اعتبارات و مزایای سطح ملی می‌شود به ما منتقل کنند.

 وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی نباید مکانی امنی برای مسئولان باشد، تصریح کرد: ورود جدی استاندار خراسان جنوبی و پیگیری مسائل باعث شده که برخی وزارء پیگیر اجرای تعهدات خود نسبت به استان خراسان جنوبی باشند.

 اسحاقی بر پیگیری جدی مسائل استان توسط مسئولان متولی تأکید کرد و افزود: باید واژه استان امن از ذهن برخی مسئولان در مرکز برداشته باشد و با پیگیری جدی مسئولان از مرکز آنها متعهد به اجرای تعهدات شوند.

 نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی به سفرهای شهرستانی استاندار اشاره و تأکید کرد: اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خیلی برای ما مهم است چرا که تحقق این مصوبات کارشناسی شده برای مردم حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مدیران باید از ظرفیت سایر نهادهای انقلابی برای توسعه استان بیش از گذشته استفاده کنند، ادامه داد: از مسئولان استانی درخواست داریم که با پیشنهادات‌شان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کمک کنند تا با همراهی وزراء اقداماتی خوبی را به نفع استان رقم بزنیم.

 اسحاقی در پایان عنوان کرد: با پیگیری استاندار خراسان جنوبی از چهارم مهرماه ۱۴۰۲ عرضه زعفران در بورس و بازار متوقف شده که این اقدام به نفع زغفران‌کاران استان است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از