حالت تاریک

مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی تشکیل شد

مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی تشکیل شد

مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی به منظور ساخت، بازسازی و توسعه اعتاب مقدس در بیرجند تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، علیرضا عباس زاده شامگاه (۸ بهمن) در مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی اظهار داشت: مجمع خیرین حرم ساز برای بازسازی و توسعه حرم ائمه معصومین علیهم السلام دل در گرو کار دارند، که بسیار پسندیده است. 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در باب انفاق افزود: انفاق یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اسلام و قرآن بر آن تأکید دارد، در سوره بقره پیرامون انفاق آیاتی داریم که یکی از مهم‌ترین اسباب نجات در قیامت، انفاق و بخشش در راه خدا است.

 به گفته وی؛ انفاق فضیلتی است که نصیب خیرین می شود و خوشا به حال کسانی به تمکن مالی  رسیده اند و از اموالشان انفاق هم دارند. 

 وی افزود: حرم سازی نشانه ارادات خاص مردم به اهل بیت (ع) است و خوش به سعادت کسانی که از محل تمکن مالی که جزو شعائر دینی ما هست کمک می کنند و بخش اعظمی از اموال خود را انفاق می کنند. 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: اینکه انسان نشان دار باشد که حرم ساز است فضیلتی است که باید قدردان آن باشیم، در واقع ما این فرهنگ را هم تسری می دهیم.

 وی افزود: مجمع خیرین حرم ساز عصاره محبت مردم خراسان جنوبی در توسعه و بازسازی حرم ائمه اطهار علیهم السلام است. 

 به گفته عباس زاده؛ امیدواریم به پشتوانه این ارادت، مجمع خیرین حرم ساز با عضویت ۸۰۰ هزار نفر از مردم استان قوی پای کار باشد جراکه برکات حرم سازی به خود ما و به نسل ما بر می گردد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از