حالت تاریک
مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان عنوان کرد:

مدیران رسانه‌ها مشاوران خوبی برای مسئولان

مدیران رسانه‌ها مشاوران خوبی برای مسئولان

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: مدیران رسانه‌ها می توانند مشاوران خوبی برای همه مسئولان به خصوص استانداری باشند به شرط این که جلسات با استاندار تداوم داشته باشد.

به گزارش خاورستان ،حسین خسروی چاهک در بازدید مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: این پایگاه خبری از سال ۱۳۹۲ فعالیتش را آغاز کرده و اولین سایت خبری خراسان‌جنوبی دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

وی ادامه داد: این رسانه در طول بیش از یک دهه در عرصه مطالبه‌گری انقلاب و جریان‌سازی با گفتمان مقاومت و رویکرد مردمی و سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت داشته است.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان با اشاره به این که مدیران رسانه‌ها می‌توانند مشاوران خوبی برای همه مسئولان به خصوص استانداری باشند افزود : به شرط این که جلسات با استاندار تداوم داشته باشد و در جلسات بیشتر تمرکز بر مسائل استان با شخص اول اجرایی استان باشد.

خسروی با اشاره به این که اتقاق مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم اظهار امیداوری کرد با توجه به این که مجری برگزاری این انتخابات وزارت کشور است شاهد یک انتخابات پرشور و سالم و موفق‌ باشیم و رسانه‌ها هم در این مسیر همراه دولت خواهند بود. 

وی بر اطلاع‌رسانی بيشتر در زمینه اقدامات مهم دولت در استان تاکید کرد و ادامه داد: امیداوریم در مدت کمتر از دو سالی که از عمر دولت باقی مانده استانداری برنامه‌های مدیران منصوب شده را به رسانه‌ها ارائه کنند تا رسانه‌ها پیگیر این برنامه‌ها باشند.

وی افزود: امیدواریم قطار دولت در حال حرکت است و بعضی‌ها بدون بلیط سوار شدند در حال پیاده شدن هستند این اقدامات تداوم داشته باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از