حالت تاریک
امام جمعه طبس:

مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی می‌شود

مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی می‌شود

امام جمعه طبس با بیان اینکه مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی می‌شود، گفت: اگر دل در گرو این نظام داریم وظیفه ما است که به جهاد لسانی روی بیاوریم و این موضوع سبب می‌شود تا غرور ملی جوانان ما افزایش پیدا کند.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی دوشنبه شب در دیدار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ شرکت کننده در تور رسانه‌ای «اهیان پیشرفت» که به مقصد شهرستان طبس انجام شد اظهار کرد: مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی بین مردم می‌شود و تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی که به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین جامه عمل پوشاندند جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به ضرورت جهاد با جان، مال و زبان ادامه داد: امروز جبهه مقاومت محصول تفکر جهاد با جان ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است که جایگاهی پیدا کرده و بینی اسرائیل را به خاک مالیده است.

 

امام جمعه طبس بیان کرد: جهاد با مال هم در عرصه کرونا نمود پیدا کرد و رزمایش کمک‌های مومنانه با فرمان رهبری شکل گرفت اما آنچه ضعف داریم و گلایه مقام معظم رهبری را در پی داشته، «جهاد لسانی» است لذا باید خدمات نظام به شکل مناسب بیان شود.

 

وی ادامه داد: انقلاب معجزه قرن بود و استمرار آن معجزه بالاتر است زیرا با همه دشمنی‌ها تاکنون ایستاده و به حرکت خود ادامه داده، در عرصه‌های علم و صنعت دشمنان نخواستند پیشرفت کنیم اما اکنون شاهد سرعت و شتاب علمی در کشور هستیم.

 

حجت‌الاسلام محمدی گفت: از همین رو رتبه‌های ایران با کشورهای پیشرفته برابری می‌کند و می‌توانیم به کشورهای مطرح دنیا تنه بزنیم.

 

وی افزود: امروز دانش بومی در کارخانه‌های خراسان جنوبی موجب افتخار است لذا باید هویت ملی را در جوانان پرورش دهیم و در طبس مطالبات مردم در چند سال اخیر تغییر کرده و اگر روزی آب و برق جزو خواسته آنان بود الان تقاضای اینترنت پرسرعت در روستاها دارند.

 

امام جمعه طبس گفت: اگر زمانی پزشک بنگلادشی ساکن طبس بود امروز فقط پنج پزشک متخصص زن داریم و تقریبا در همه حوزه‌ها پزشک متخصص حضور دارد که از خدمات نظام است.

 

وی بیان کرد: دستگاه ام. آر. ای که در شهرستان طبس مستقر شده، نشان از اهمیت نظام به خدمت‌رسانی مردم دارد لذا در جهاد لسانی باید مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن، امیدآفرینی کنیم و اگر خدمات نظام و واقعیت‌ها بیان نشود، جامعه به خصوص قشر جوان دچار ناامیدی خواهند شد و باید منتظر فرار مغزها باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: اگر دل در گرو این نظام داریم وظیفه ما است که به جهاد لسانی روی بیاوریم و این موضوع سبب می‌شود تا غرور ملی جوانان ما افزایش پیدا کند.

 

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم در این نشست با اشاره به اهداف برگزاری تور رسانه‌ای و روایت پیشرفت گفت: در جنگ جهانی رسانه‌ای قرار داریم و فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده، دشمن به روش‌های مختلف نسل گذشته و نسل آینده را هدف قرار داده است تا دستاوردهای نظام دیده نشود.

 

مهدی مرادی ادامه داد: دشمن به دنبال بزرگنمایی ضعف‌هاست تا لذت خدمات و دستاوردهای نظام را نچشیم لذا هدف از تور رسانه‌ای انعکاس دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم است.

 

وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها پیام نظام جمهوری اسلامی را نتوانند منتقل کنند دشمن به روش دیگر وراد عمل می‌شود گفت: رسانه زرد در خراسان جنوبی نداریم لذا فعالان این حوزه، خدمات نظام را منعکس می‌کنند و دغدغه اصلی آنان توسعه استان است.

 

مرادی افزودد: دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته در استان خراسان جنوبی اقدامات شاخص و فاخری انجام داده که اغلب در نوع خود بی‌نظیر است و اطلاع‌رسانی جامع درخصوص این اقدامات، تلاش بیشتر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، هم‌افزایی رسانه‌ها و اهتمام فعالان فضای مجازی را می‌طلبد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از