حالت تاریک
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مسلمانان در مقابله با جنایات اسرائیل ساکت نمی‌نشینند

مسلمانان در مقابله با جنایات اسرائیل ساکت نمی‌نشینند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن هستند و دست به هر جنایتی می‌زنند و مسلمانان در مقابله با این اقدامات، ساکت نمی‌نشینند.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: امروز هر کسی که انسان باشد نمی‌تواند ساکت بنشیند چه برسد به این‌که پیروان اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و منادیان هیهات منالذله باشد، امروز به فرمایش پیامبر صلی‌الله علیه و آله هر کس ساکت بنشیند در زمره مسلمانان نیست.

 

وی خاطرنشان‌ کرد: امیدواریم مسلمان مظلوم فلسطین پیروز شوند و هرچه زودتر غده سرطانی اسرائیل از بین برود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار جهانی خود می‌داند که عمرشان سرآمده است و هیچ راهی جز از بین رفتن‌شان نیست این را هم مسلمانان می‌دانند و هم خود این ایادی استکبار احساس کرده‌اند و امیدواریم هرچه زودتر این مهم، محقق شود.

 

وی بیان‌ کرد: افراد دیوانه و کسانی که در حال غرق شدن هستند برای نجات جان خودشان دست به هر کاری می‌زنند و رژیم صهیونیستی این‌ها کسانی بودند که در طول تاریخ بزرگان آنها، میلیون‌ها نفر را درقاره‌هایی که کشف کردند، کشتند و بر آنها خانه ساختند که امیدواریم هرچه زودتر ریشه‌ی آنها کنده شود.

 

انتهای خبر/ 5

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از