حالت تاریک
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

مسیر مقاومت آزادی‌خواهان جهان برگرفته از شهدا است

مسیر مقاومت آزادی‌خواهان جهان برگرفته از شهدا است

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه گفت: امروز مسیر مقاومت آزادیخواهان جهان برگرفته از شهدای انقلاب اسلامی و مکتب سرخ اباعبدالله الحسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سردار حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در یادواره ۶۴ شهید یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا در استان اظهار کرد: سربلندی امروز جمهوری اسلامی ایران  مرهون خون سرخی‌است که شهدا تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچنین مرهون صبر و پایداری خانواده شهدا می‌باشد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی در امتداد مکتب سرخ شهادت و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است و شهدای والامقام در این مسیر گام برداشتند.

وی در ادامه افزود: امروز مسیر مقاومت آزادیخواهان جهان برگرفته از شهدای عزیز انقلاب اسلامی و مکتب سرخ اباعبدالله الحسین(ع) است.


سردار شجاعی‌نسب بیان کرد: مقاومت لبنان و مردم مظلوم فلسطین برگرفته از این مکتب الهی است و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوچه‌های آنها همان ادامه رذالت و خباثت یزیدیان در طول تاریخ است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در راسک، گفت: دشمنان در سیستان بلوچستان در حمله تروریستی منافقانه و بیشرفانه ۱۱ خانواده را داغدار کردند و اسمشان را گروه جیش‌ العدل می‌گذارند اما باید اسم‌شان را جیش‌ الظلم گذاشت چون مردانگی و مردم‌داری را بدنام کردند و چهره پلیدشان در طول تاریخ خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه اما ایثار و جوانمردی مدافعان امنیت و شجاعت و جانفشانی آنان ماندگار و پایدار است، افزود: شهدا با از جان گذشتگی و ایثار، آرامش و امنیت را برای نسل آینده به ارمغان آوردند و دلشان را به دریای سختی‌ها زدند و ماموریت‌های سخت را به جان خریدند.

سردار شجاعی‌نسب عنوان کرد: ۶۴ شهید یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا سربازان گمنامی هستند که در پهنه کویر ایران اسلامی به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

به گفته وی؛ این شهدا مدافع امنیت با معاندان و قاچاقچان مسلح که آرامش مردم را گرفتند، مبارزه کردند و جان‌شان را تقدیم نظامی اسلامی کردند و امروز مدافعان امنیت در سراسر پهنه کویر به وجود این شهدا افتخار می‌کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از