حالت تاریک

مولوی‌حقیقی کاندیدای مورد حمایت شانا در بیرجند

مولوی‌حقیقی کاندیدای مورد حمایت شانا در بیرجند

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب کشور، آقای مولوی حقیقی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اعلام رسمی لیست کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مختلف و آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز، شور انتخاباتی کم کم آغاز شده است.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف نیز نام ۴۰ کاندیدا برای حضور در انتخابات دررسانه‌ها منتشر شده است.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نیز برای حمایت و معرفی کاندیدا‌ها اقدام به ثبت نام کرد که در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۲ نامزد اعلام حضور کردند که پس از ارزیابی اولیه توسط کارگروه انتخابات این شورا، ۱۴ نفر از تأیید شدگان نهایی شورای نظارت به دعوت شانا پاسخ داده و برای مصاحبه در دفتر شورا

پس از انجام ارزیابی‌ها باید ۵ نفر از نامزد‌هایی که بیشترین امتیاز را در مصاحبه کسب کردند، به مرحله بعدی راه پیدا می‌کردند اما چون در این مرحله دو نفر از نامزد‌ها امتیاز مساوی کسب کردند، شش نفر از نامزد‌ها به مرحله بعد یعنی مجمع عمومی شورای ائتلاف راه یافتند.

مجمع عمومی شورای ائتلاف حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار شد که با توجه به اینکه هر کدام از اعضای شورای ائتلاف می‌توانستند ۱۰ نفر از افراد همسو با جبهه انقلاب اسلامی را به جلسه دعوت کنند، این جلسه با حضور ۳۱۵ نفر از اعضای شورای ائتلاف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف و اعضای دعوت شده برگزار شد.

در مجمع عمومی شانا نیز؛ ۶ نفر از نامزد‌ها که در جلسه ارزیابی اولیه حائز امتیاز بیشتر و انتخاب شده بودند، به مجمع عمومی دعوت شدند و پس از ارائه برنامه‌ها و پرسش و پاسخ، رأی‌گیری انجام شد که بر اساس آن آقایان مولوی حقیقی، محمدامین وحدانی نیا و سید حسن هاشمی به عنوان سه نامزدی که بیشترین آرا را کسب کردند به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان معرفی شدند.

حسین اژدری دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در خراسان جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: شورای ائتلاف استان برای رسیدن به یک کاندیدای واحد از بین سه نفر معرفی شده، تشکیل جلسه داده است، اما به علت پراکنده بودن آرا، هیچکدام از نامزد‌ها بر اساس اساسنامه شانا، موفق به کسب دو سوم آرا نشدند.

وی افزود: بر همین اساس شورای ائتلاف استان برای تصمیم‌گیری در این خصوص، هر سه کاندیدا را به شورای ائتلاف کشور معرفی کرد.

اژدری گفت: شورای ائتلاف کشور از بین سه نفر نامزد معرفی شده، آقای مولوی حقیقی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت شانا معرفی کرده است.

در همین خصوص شورای ائتلاف در خبری در سایت شانانیوز اعلام کرده است: پس از طی مراحل چهارگانه فرآیند ابلاغی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شورای ائتلاف استان خراسان جنوبی و برگزاری جلسات مصاحبه با کاندیداها و مجامع عمومی، با معرفی اعضای کارگروه انتخابات ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان جنوبی و تایید نهایی توسط شورای مرکز، جناب آقای علی مولوی نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند معرفی شد.

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از