حالت تاریک
منتخب‌حوزه انتخابیه بیرجند،‌درمیان و خوسف تاکید کرد:

نظارت نمایندگان بر شایسته سالاری

نظارت نمایندگان بر شایسته سالاری

منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: در جایی که شایسته سالاری انجام نشده باشد به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید حسن هاشمی در جشن پیروزی خود در انتخابات گفت: خدا را شاکرم که انتخابات دو مرحله‌ای شد و حکمتی داشت که بیشتر با هم آشنا و بیشتر پای درد مردم بنشینم.

منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آشنایی با دردهای مردم سبب شد تا هیچوقت از وظایف خود غافل نشوم، گفت: مردم در کنار مشکلات فراوان؛ دل و نگاهشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: هزاران آفرین بر دستان کشاورزان، معلمان، روحانیون، نظامیان، بازنشستگان، جوانان و قشر عظیم و ارزشمند بانوان و همه کسانی که علی رغم مشکلات معیشتی باز هم با همت کامل حماسه ای آفریدند که غرورآفرین بود.

وی ضمن قدردانی ویژه از جامعه اهل سنت استان خراسان جنوبی، گفت: اهل تسنن استان مجدانه احساس تکلیف کرده و با رای کم نظیرشان ثابت کردند استان نیاز به وحدت، وفاق و همدلی دارد.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام توان ها باید بر محور وحدت و همدلی باشد، افزود: در این ایام شبانه روز کار کردم و کوتاهی نشد، مردم هم همراهی و همدلی کردند اگر اندکی تنش ایجاد شد اما در راستای توسعه استان از آن چشم پوشی می‌کنیم.

هاشمی تضریح کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهم نظارت نماینده شما بر سیستم های اجرایی به نحوی درست باشد که مدیری جرات نکند مشکلات مردم را از دیدگاه مسئولان ارشد مخفی کند.

وی با بیان اینکه پیگیری خواهیم کرد تا در کوتاه‌ترین فرصت ممکن مدیران کشوری و نمایندگان مردم، مستقیم پای درد و دل مردم استان بنشینند، یادآور شد: آمارهای کاذب و نادرست وضعیت استان را ظاهر خوب و درست تلقی نخواهد کرد و اطمینان می دهم زبان گویای مردم باشم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان گزارشات مدیران وقتی مدیری کشوری در استان‌ حصور پیدا کند، گفت: اشکال از خودمان است که به جای دغدغه مردم، از خودمان کارنامه ارائه می‌دهیم لذا تصور می شود استان مشکلی ندارد.

هاشمی از تشکیل کارگروه های تخصصی در استان خبر داد و گفت: باید نظرات کارشناسی و مجرب باشند لذا نظرات کارشناسان را حتما باید بشنویم.

وی ادامه داد: اطمینان می دهیم هر مصوبه ای بخواهد تصویب شود تا تحلیل آن را در پوشه خود نداشته باشیم وارد مجلس نشود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی شهیدپرور، انقلابی، متعهد و این شایستگی را دارند که اگر مشکلات سال های گذشته آن ها پیگیری شده و نسبت به اصلاح قوانین هیچ کوتاهی انجام نشود، گفت: باید وزرا و معاونان بیایند و ببینند مشکلات مردم نیازمند قوانین اصلاحی است.

وی با اشاره به ظرفیت های زیاد استان خراسان جنوبی، افزود: به اتفاق دست همه مردم را به گرمی می فشارم و اگر بد اخلاقی هم شده، نیازمند این هستیم همه کمک کنند.

هاشمی ضمن تاکید بر اینکه بدون استثنا و به هیچ عنوان نباید شایسته سالاری در استان از نگاه نمایندگان مجلس مغفول بماند، گفت: در جایی که شایسته سالاری انجام نشده باشد به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران به کار جهادی اطمینان دارم و امیدوارم سربلند شویم، گفت: همه حب و بغض ها را باید کنار بگذاریم و با هم همدل شویم؛ خداوند در همدلی برکت ایجاد می کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از