حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

فتح قله‌ها با تفکر بسیجی امکان‌پذیر است

فتح قله‌ها با تفکر بسیجی امکان‌پذیر است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در گام دوم انقلاب اسلامی باید به الگو‌های تاثیرگذار در سطح جهانی فکر کنم، گفت: این امر در مجموعه بسیج محقق و آغاز می‌شود چون با تفکر بسیجی می‌توانیم قله‌های بلند را فتح کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی امروز در همایش تمدن‌سازان فاطمی که در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا زن الگوی جدیدی از جنسیت زن به جهان ارائه کردند.

وی با اشاره به شعار محوری امام خمینی(ره) که فرمودند:«نه شرقی و نه غربی»، گفت: نقشی مهم و اثرگذاری که زنان جامعه ما در تشکیل انقلاب اسلامی داشتند، پیام مهمی را برای دنیای غرب و شرق صادر کرد که زن می‌تواند در جهان کارساز، مفید و موثر باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از ایثارگری‌ها و نقش مهم بانوان در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف نظام اسلامی سخن گفت و بیان کرد: امروز بانوان ایران اسلامی نقش بی‌بدیل در پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دارند که دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بر روی موضوعات فرهنگی و بانوان نقشه‌ریزی دارند.

به گفته وی؛ دشمنان انقلاب اسلامی با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند تمام توان خود را برای استحاله فرهنگی جامعه اسلامی و بانوان ایران با استفاده از الگو‌های تقلبی به کار گرفتند که البته در اکثر موارد به بن‌بست و شکست خوردند.

مهدوی با بیان نگاه  ابزار غرب و استکبار به زن، تصریح کرد: غرب می‌خواهد زن هویت نداشته باشد و در جهت مطامع استکبار باشد تا بتواند جوامع، ملت‌ها و سرزمین‌ها را استثمار کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان تأکید کرد: اگر زنان به ویژه بانوان جامعه اسلامی ارزش و عیار واقعی خود را بدانند قطعا نقشه‌های استکبار نقش بر آب می‌شود.

وی در ادامه افزود: بانوان جامعه اسلامی با الگوگیری از اسلام ناب و تفکر امامین انقلاب امروز در عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرین هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی باید به الگو‌های تاثیرگذار در سطح جهانی فکر کنم، گفت: این امر در مجموعه بسیج محقق و آغاز می‌شود چون تفکر بسیجی در جامعه راهگشاست و با این تفکر می‌توانیم قله‌های بلند را فتح کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: قدرت بازدارندگی و ثبات امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه به واسطه استفاده از تفکر بسیجی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از