حالت تاریک
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی اعلام کرد:

واگذاری ۳۸۰ قطعه‌زمین به متقاضیان طرح‌جوانی جمعیت

واگذاری ۳۸۰ قطعه‌زمین به متقاضیان طرح‌جوانی جمعیت

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت استان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خاورستان، میرمحمد مودی امروز  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول تا هفدهم ربیع الاول با عنوان پویش پیامبر رحمت (ص) برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۳۸۰ نفر از خانوار‌های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

وی گفت: واگذاری این تعداد زمین مربوط به شهرستان‌های بشرویه، نهبندان، سربیشه، درمیان، قاین و خوسف است که در مراسمی در هفته آینده به متقاضیان حائز شرایط اهدا خواهد شد.

مودی بیان کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در خراسان جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از