حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ولایت مهمترین مسئله جهان بشر است

ولایت مهمترین مسئله جهان بشر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ولایت، مهمترین مسئله جهان بشر است، گفت: هنوز در ۵۰ کشور اسلامی سیاستمداران آن به دنبال نظرات آدم سخیفی همچون بایدن هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با فرمانده و کارکنان تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ترجمه های مختلفی در مورد عقیده وجود دارد و به معنای گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان در بُعد انسانی تمامش اندیشه است، افزود: عقیده آن باوری است که در اندیشه انسان گره خورده و محکم شده است و در این خلاصه نمی شود و آن با مسائل دیگر هم گره خورده است به این معنا که لوازمی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: علامه طباطبایی در بحثی می فرمایند که انسان دارای هر سطح از اندیشه و عقیده باشد با رفتار و اخلاق و کردار او گره خورده است.

آیت الله عبادی ادامه داد: انسانی که مشرک است بالاترین رتبه ای که می تواند اوج داشته باشد در قالب همان بتی است که می پرستد و آن انسانی که به توحید خالص و سیر بی نهایت دست یافته رشد این انسان حد ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله ولایت، مهمترین مسئله جهان بشر است، گفت: آن باوری که در روح انسان گره خورده اگر ولایت حق و صدق است باید در زندگی ما ظهور پیدا کند.

وی عنوان کرد: شهید مطهری یک کتابچه دارد که باید آن را بسیار مطالعه کرد و همه آن چه که لازمه زندگی بشر است در این کتابچه آمده است که از کجا باید رفت.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساس و تمام دین اسلام، حُب است، افزود: اگر خدا را دوست دارید باید به لازمه آن هم ولای منفی و هم ولای مثبت داشته باشید و ولای منفی به این معنی است که غیر خدا و آنچه را که منافات با دوستی و ولایت خدا دارد، را در دل خود جا ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: نمی توان هم خدا را و هم ستمگر را دوست داشت و دوست نداشتن به معنای محبت کردن هم نیست و اگر کافر با شما جنگ ندارد می توانید محبت کنید اما دل جای خدا و دوستان خدا است.

وی ادامه داد: اگر فردی نماز می خواند و روزه می گیرد و دم از خدا می زند اما دل در گرو طاغوت دارد و از طاغوت اطاعت می کند و به او مودت دارد، ادعایش در مورد ولایت خدا دروغ است و آن صدق وجود ندارد.

آیت الله عبادی در خصوص ولای مثبت محبت عام اظهار کرد: به این معنا است که اگر کسی خدا را دوست دارد باید همه بندگان خدا را دوست داشته باشد و با مؤمنین قهر نباشد و حسد نورزد و در آیات و روایات بخش عمده ای مربوط به محبت اهل بیت علیهم السلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: حقیقت لا اله الا الله این است که از نفی شروع می شود و مطلقا هیچ چیز وجود ندارد و کسی که به جای اطاعت از خدا، از افرادی مثل بایدن و نتانیاهو اطاعت می کند که مسلمان نیست.  

وی در ادامه بیان داشت: هنوز در ۵۰ کشور اسلامی سیاستمداران آن به دنبال نظرات آدم سخیفی همچون بایدن هستند و کسانی که از هوای نفس خود یا دیگران پیروی می کنند از نور اسلام چیزی ندارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خدا، حاکم بر بشر است و بهترین حکومت را دارد، افزود: خداوند بهترین ها را برای خوشبختی انسان برگزید اما متاسفانه برخی افراد خدا را کنار گذاشته اند و از حکومت جو بایدن و صهیونیست ها و ... پیروی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: ۴۵ سال است که با جمهوری اسلامی می جنگند به این دلیل که از قانون اسلامی و حکومت اسلامی حرف می زند.

 

انتهای خبر/3

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از