حالت تاریک
امام جمعه طبس؛

حامیان حادثه کرمان پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد

حامیان حادثه کرمان پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد

امام جمعه طبس گفت: پاسخ دندان‌شکنی به اربابان داعشی‌ها نظیر آمریکا و اسرائیل که با حمایت‌های همه‌جانبه‌ی فکری، مادی، سیاسی و تسلیحاتی این جنایت‌ها را انجام می‌دهند، خواهیم داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «دشمنان کوردل نظام اسلامی خیال می‌کنند که می‌توانند مردم را از صحنه بیرون کنند» اما به قول امام خمینی (ره) «بکشید مارا، ملت ما بیدارتر می‌شود».

خون شهدای کرمان جوششی در دل مردم ایجاد کرده است

وی افزود: این جوش و خروشی که از روز گذشته  در جامعه‌ی ایران اسلامی بلکه در کشورهای مختلف دنیا در محکومیت این حادثه‌ی ننگین تروریستی شکل گرفته حاکی از این است که این خون شهدایی که به ناحق ریخته شده یک جوش و خروشی در دل ملت‌ها ایجاد کرده است.

امام جمعه طبس خاطرنشان‌کرد: همان‌گونه که امام خامنه‌ای در ساعات اولیه پیام صادر کردند و فرمودند «پاسخ این جنایت را به طور قاطع خواهیم داد، اکنون مردم با حضور خود در گلزار شهدای کرمان در حال پاسخ دادن به این جنایت ننگین هستند.

خون شهدای کرمان سیلابی برای شستن خار وخاس‌های مسیر انقلاب است

حجت‌الاسلام محمدی ادامه‌داد: امیدواریم خون شهدای عزیزی که در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ریخته شد سیلابی باشد برای بردن خار و خس‌هایی که در مسیر انقلاب با توهم و خیال واهی می‌خواهند مانع ایجاد کرده و حرکت انقلاب را کند کنند.

وی تاکیدکرد: همان‌گونه که مسئولان بلند پایه نظام، مواضع تندی گرفتند و همان‌طور که خواسته مردم جواب قطع و دندان‌شکن است، جواب محکمی به عوامل و پشت پرده‌های این حوادث سنگین داده شود و امیدواریم خون شهدا اثر خود را بگذارد و سبب نابودی دست اندرکاران این جنایت از قبیل آمریکا، اسرائیل و داعشی‌های از خدا بی خبرکه مسئولین این جنایت را برعهده گرفتند شود.

پاسخ دندان‌شکنی به اربابان داعشی‌ها خواهیم داد

امام جمعه طبس تصریح‌کرد: پاسخ دندان‌شکنی به اربابان داعشی‌ها نظیر آمریکا و اسرائیل که با حمایت‌های همه‌جانبه‌ی فکری، مادی، سیاسی و تسلیحاتی این جنایت‌ها را انجام می‌دهند، خواهیم داد.

حجت‌الاسلام محمدی بیان‌کرد: از آنجایی که مردم ایران اسلامی با اسلام، سیره پیامبر (ص) و اهل بیت پیامبر (ع) آشنا هستند و رهنمودهای اسلام را مدنظر دارند و براساس این سخن امام خمینی (ره) که «ما را بکشید، ملت‌ها بیدارتر می‌شود» این گونه حوادث، ملت را متحدتر می‌کند.

وی گفت: با توجه به این‌که ملت ما خوب و آگاه بوده و دشمن شناسی دارند با اتحاد در صحنه قرار می‌گیرند تا دشمن خیال نکند با این اقدامات ملت را از صحنه بدر می‌برند و  اولین پاسخ مردم به این عوامل، حضورشان در صحنه بود و این عوامل فهماندند ملت ما با این اقدامات صحنه را رها نمی‌کند بلکه منسجم تر در راه انقلاب و آرمان‌های این نظام حضور می‌یابد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از