حالت تاریک
فرمانده انتظامی نهبندان عنوان کرد؛

کشف ۹۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

کشف ۹۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در ۲ ماموریت جداگانه موفق به کشف ۹ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان و توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سرهنگ حسين عرب، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی نهبندان در ۲ ماموریت جداگانه موفق به کشف ۹ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان و توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی شدند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه سهل آباد نهبندان در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور هاي فرعي شهرستان به 2 دستگاه اتوبوس اسکانيا و 6 دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و برای بررسي بيشتر خودروها را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودروها، 8 هزار و 100 ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فراوردهاي نفتي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: مأموران در اين خصوص 8 دستگاه خودرو توقيف و 8 نفر متهم دستگير که به همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عرب ادامه داد: مأموران پليس اگاهي شهرستان نهبندان با کسب خبري مبني بر دپوي سوخت قاچاق در يک منزل مسکوني در شهر نهبندان بلافاصله رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني پليسي محل دپوي سوخت قاچاق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از منزل مسکوني، هزار و 100 ليتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزيع فرآورده هاي نفتي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: ماموران در اين رابطه يک متهم دستگير کردند که متهم دستگير شده با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از