حالت تاریک

۳۴هزار لیتر سوخت‌قاچاق در خراسان‌جنوبی به مقصد نرسید

۳۴هزار لیتر سوخت‌قاچاق در خراسان‌جنوبی به مقصد نرسید

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این استان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مرتضی موسوی روز پنجشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، در یکی از محورهای استان به یک دستگاه تریلی حمل گاز مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از