حالت تاریک
مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد:

اعلام آخرین‌ مهلت‌ ثبت‌نام‌ در‌کنگره بانوان تأثیرگذار

اعلام آخرین‌ مهلت‌ ثبت‌نام‌ در‌کنگره بانوان تأثیرگذار

مدیرکل امور بانوان استانداری گفت: بانوان تأثیرگذار خراسان جنوبی تنها تا پنجم دی ماه فرصت شرکت در دومین کنگره را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،فهمیه زنگویی امروز در برنامه رادیویی با موضوع دومین کنگره بانوان تأثیرگذار اظهار داشت: دومین کنگره بانوان از سیزدهم تا بیستم دی ماه امسال در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در  استان برگزار می شود.

 مدیر کل بانوان استانداری خراسان جنوبی  افزود: در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار بانوانی از خراسان جنوبی برتر شناخته شدند و به مرکز سفر کردند، هدف ما از این کنگره شناخت بانوان شاخص استان است.

 زنگویی افزود : بانوان تأثیرگذار و فعال روستایی،  بانوان هیئت علمی، بزرگان در صحنه اجتماع،  زندگی، سیاست، اقتصاد و سایر از همه طیف ها می توانند در این کنگره ثبت نام کنند.

 وی گفت: درخواست داریم بانوان خانه دار و مادرهایی که الگوی لازم برای یک بانوی تاثیرگذار هستند حتما در سامانه کنگره نام نویسی کنند.

 مدیر کل بانوان استانداری خراسان جنوبی افزود: مادران نباید به عرصه های کنگره توجه کنند همین که مادران خانه دار توانسته اند فرزندانی را تربیت کنند که شاخص هایی دارند، برای ما ارزشمند است.

 زنگویی گفت: هر خانمی که احساس می کند می تواند شاخص و الگویی برای دیگر بانوان باشد حتما در سامانه کنگره ثبت نام کند.

 وی افزود: بانوان می توانند به آدرس banoiran. ir مراجعه و تا پنجم دی ماه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی مطرح از ثبت نام سیصد و شصد و هفت بانوی تأثیر گذار تاکنون در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خبر داد و گفت: این بانوان بیشتر بانوان شاغل، حوزوی و اساتید هیئت علمی دانشگاه ها هستند لذا درخواست داریم بانوان روستایی و شاخص ما که فراوان هستند هم شناسایی شوند و حتما ثبت نام کنند.

 زنگویی افزود: افرادی در حوزه صنایع دستی در روستاها شاخص هستند که باید نام نویسی کنند.

 وی با بیان اینکه این کنگره فرصت خوبی برای معرفی بانوان نخبه و پر تلاش است، افزود: داوری کنگره با سازو کار های تهران است و در استان ها هم شورای داوری های ده نفره در حال تشکیل است.

 مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی با اشاره به معرفی بیست وشش بانوی تاثیرگذار استان در گذشته، گفت: طبق آخرین دستورالعمل ها هر کمیته ما (هشت کمیته) سه تا پنج بانوی تأثیرگذار را معرفی خواهد کرد که بین بیست و پنج تا چهل نفر به عنوان بانوی شاغل معرفی خواهند شد.

 وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان هم در حاشیه کنگره خبر داد و افزود: کلیپ های هنرمندانه از بانوان شاخص هم ساخته می شود و چهره های اثرگذار در فضای مجازی معرفی خواهند شد.

 وی افزود: بانوی الگوی سوم بانوی با بصیرت و موفقی است که در کنگره معرفی خواهد شد.

 مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد: با بانوان کارآفرینی، بانوان سیاسی،  پژوهشی، علمی و فرهنگی در حوزه کسب و کار،  زیست عفیفانه در گروه های هم اندیشی دیدارهایی داریم و دغدغه ها را می شنویم، در حوزه فروش باید بانوان کارآفرین ما حمایت شوند.  

وی گفت: تنها راه شرکت برای کنگره بانوان تأثیرگذار نام نویسی در سایت کنگره است و امیدواریم شاهد ثبت نام بیش از هزار نفر باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از