حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی:

۷۰۳۹ یتیم تحت حمایت معلمان خراسان‌جنوبی هستند

۷۰۳۹ یتیم تحت حمایت معلمان خراسان‌جنوبی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۴ هزار و ۳۴۱ نفر معلم و استاد دانشگاه با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ۷ هزار و ۳۹ فرزند ایتام و محسنین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد عرب امروز در جمع خبرنگاران گفت: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

 به گفته وی بیش از ۵۰ درصد حامیان معلم و استاد دانشگاه بیش از ۵ سال حامی هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

عرب ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگی و فرهیخته استان ، از معلمان و فرهنگیان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و با قدردانی از آنان افزود: با تشویق و ترغیب معلمان هم اکنون یک هزار و ۳۰۴ دانش آموز استان نیز در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند.

وی با اشاره به وجود ۱۰ هزار ۲۴۳ فرزند یتیم و محسنین در استان افزود: مردم نیکوکار می توانند با نصب سامانه نیکوکاری الکترونیک (سنا) و همچنین با ارسال عدد ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به سایت اکرام‌ به نشانی ekram.emdad.ir و یا تماس به شماره تلفن های ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

 به گفته وی افزون بر این، مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و نرم افزار بازوی حامی باش در پیام‌رسان بله از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از