حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

4000هکتار‌زمین‌برای تأمین مسکن به‌شهرهای استان الحاق شد

4000هکتار‌زمین‌برای تأمین مسکن به‌شهرهای استان الحاق شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دو سال فعالیت دولت سیزدهم چهار هزار هکتار زمین برای تأمین مسکن به شهرهای استان الحاق شده که اقدامی جهادی است.

به گزارش خاورستان،جواد قناعت با بیان این مطلب در شورای اداری بخش سه قلعه شهرستان سرایان اظهار کرد: سفرهای ویژه استاندار به بخش‌ها از خیلی پیش در خراسان جنوبی آغاز شده‌ و در این سفرها مشکلات بخش‌ها به صورت موردی و کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: قبل از سفر به بخش‌ها، در مرکز استان مصوبات به صورت کارشناسی با حضور دستگاه‌های متولی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار به استقبال خوب مردم استان‌های مختلف از سفرهای رئیس جمهور به عنوان خادم ملت اشاره و خاطرنشان کرد: این استقبال خوب نشان دهنده این است که مردم همچنان پای‌بند آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و از طرفی دیگر هم نشان می دهد دولت مردمی و انقلابی پای کار است و در حال کار و تلاش و حل مشکلات مردم می باشد.

قناعت اجرای خط انتقال گاز از دشتک زابل به شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، اجرای خط انتقال آب از دریا های عمان و خلیج فارس و ساخت راه آهن را از طرح‌های شاخص در دست اجرا در استان اعلام کرد که تمام مردم خراسان جنوبی با تکمیل این طرح‌ها از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال 1401 از محل اعتبارات قیر رایگان در شهرستان سرایان 58 هزار مترمکعب معابر روستایی آسفالت شده‌ در صورتی که قبل از سال 1400 هیچ اقدامی دراین خصوص انجام نشده است، افزود: برای پایدارسازی شبکه گاز شهرستان به خصوص بخش سه قلعه خط انتقال از شهرستان قاینات در دست اجراست.

قناعت عنوان کرد: راه‌اندازی شهرک تخصصی ماده معدنی بنتونیت در شهرستان سرایان نیازمند کار کارشناسی به ویژه در حوزه زیرساختی است.

وی با ذکر این نکته که بنتونیت در خراسان جنوبی سومین زنجیره ارزش اقتصادی راهبردی است و در کارگروه سرمایه گذاری و اقتصادی استان مصوبات خوبی برای آن خواهیم داشت، عنوان کرد: در این خصوص نیازمند ورود سرمایه گذاران هستیم که باید بیشترین حمایت را از سرمایه گذاران داشته باشیم.

به گفته وی؛ در دولت یازدهم و دوازدهم تنها 12 هکتار زمین برای ساخت مسکن به شهرهای استان الحاق شده در حالی که در دو سال فعالیت دولت سیزدهم چهار هزار هکتار اراضی برای تأمین مسکن شهروندان الحاق شده که اقدامی جهادی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از