حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

«جمهوری اسلامی» سنگر اسلام

«جمهوری اسلامی» سنگر اسلام

امام جمعه موقت بیرجندبا بیان اینکه جمهوری اسلامی، سنگر اسلام است، گفت: برای اینکه در جریان حق باشید سه ویژگی معرفت، بصیرت و صبر را سرلوحه کار قرار دهید و بدانید دشمن می خواهد اسلام ولایی را از ما بگیرد.

به گزارش خاورستان،حجت الاسلام محمد مختاری امروز  در مراسم محوری گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: یکی از واقعیات روشن در طول تاریخ بشریت ساری و جاری بوده و هست و مردم از آن غافل هستند که بیشترین ضرر را به آن می رساند بحث تقابل و درگیری و جنگ و تضاد حق و باطل و توحید و استکبار است.

 امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: اگر انسان در خواب غفلت باشد روشنی آن را نمی بیند و این جنگ ویژگی هایی دارد که در هیچ درگیری و جنگ دیگری وجود ندارد و تضاد حق و باطل ذاتی است و با هم هرگز نمی سازند.

 وی جنگ بین حق و باطل در زمان ظهور نیز خواهد بود، افزود: این جنگ فراگیر است و هرگز تمام نخواهد شد و توجه به این مطلب بسیار مهم است و کربلا و جنگ هشت ساله سرریز این جنگ است و این جنگ در هر زمان و مکانی جریان دارد.

 حجت الاسلام مختاری در ادامه بیان کرد: جنگ بین حق و باطل یک جنگ نرم و سرنوشت ساز است و اگر در جبهه حق باشیم سعادتمند می شویم و اگر در جبهه باطل قرار گیریم دچار شقاوت خواهیم شد و هر کسی اهل عزت و سعادت و افتخار در دنیا و آخرت شده به این خاطر است که در جهت حق قرار گرفته بود.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در جریان حق قرار داشتند، گفت: اگر به این جنگ توجه داشته باشیم جریانات و ریزش ها و تحولات را درست تبیین می کنیم.

 وی عنوان داشت: جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست و تا توحید و استکبار وجود دارد این جنگ ادامه خواهد داشت و متاسفانه یک عده گرگ به ایران عزیز طمع دارند و نباید عجله کنیم.

 حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه کربلا اوج جنگ حق و باطل است، افزود: در کربلا جنایات را به اوج رساندند و با فرزندان پیامبر(ص) بدترین رفتار را داشتند و باطل وحشی است و در جبهه حق نیز دیدیم که دفاع از اسلام، ایثار، فداکاری و غیره به اوج رسید.

 امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: در عصر حاضر، جریان باطل از هیچ کاری خودداری نکرده است و یک جنگ ترکیبی همه جانبه را راه انداختند و برایشان مهم نیست که چه کسانی آسیب می بینند.

 وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور گفت: این جنایات نتیجه توافق منافقین داخلی با جبهه باطل است و خادمان ملت همچون شهید رجایی را به شهادت رساندند و جریان باطل هرگز اهل تفکر نیست و کورکورانه حمله می کند.

 حجت الاسلام مختاری ادامه داد: این منافقین حقیقتا خبیث هستند چرا که در کنار صدام علیه کشور خودشان جنگیدند و با دشمن کشورشان همدست شدند و این نشان دهنده جهالت آنان است.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تنها حق است که برای عزت و استقلال و سعادت ما مفید است، افزود: باطل پوچ است و از بین خواهد رفت و در طول تاریخ انقلاب ببینید که آنان که مقابلش ایستادند الان کجا هستند و جز آوارگی چیزی نصیبشان نشده است.

 وی در ادامه گفت: امروز با روی کارآمدن دولت انقلابی فرصت خوبی پیش آمده است که در مسیر جریان حق قرار گیریم و در راس جریان حق، حق مطلق خداوند متعال قرار دارد و ولایت فقیه نیز جریان حق است و هر کسی با هر نژادی می تواند در این مسیر قرار گیرد و سرافراز شود.

 حجت الاسلام مختاری در خصوص ویژگی های حق عنوان کرد: جریان حق دارای سه ویژگی است و با داشتن این ویژگی ها هرگز ضرر نخواهیم کرد همچون شهیدان رجایی و باهنر که سعادتمند شدند و این ویژگی ها از جمله ویژگی های اصلی افتخارآفرینان در مسیر حق است.

 امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: مبادا با نفوذی دشمن بودن، عزت را گدایی کنیم و بدانید عزت در بندگی خدا است و معرفت، بصیرت و صبر از مهم ترین ویژگی های جریان حق است و کسانی عزیز شدند که به معنای درست کلمه انقلابی بودند.

 حجت الاسلام مختاری در ادامه گفت: اسلام دین سیاسی و اجتماعی و ولایی است و نمی توانیم دین را کنار بگذاریم و برای دنیا و آخرت ما ضروری است و اگر کسی اسلام ولایی را باور نداشته باشد معرفت ندارد و کربلا را این نوع افراد رقم زدند.

 وی ادامه داد: دشمن می خواهد این اسلام را از ما بگیرد و ذهن فرزندان ما را خراب کند و یک اسلام کمرنگ را غالب کند و اگر از معرفت برخوردار باشیم اما بصیرت نداشته باشیم باز هم کلاه سرمان خواهند گذاشت.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وظیفه امروز ما این است که بصیرت را سرلوحه کار قرار دهیم، افزود: معرفت بدون بصیرت اثر ندارد و بصیرت به این معنا است که بدانیم سنگر اسلام و نظام اهل بیت(ع)، نظام جمهوری اسلامی است و آدم بصیر کسی است که این موضوع را بداند و اگر نظام را از دست دهیم اسلام را از دست داده ایم و هدف اصلی دشمن اسلام است.

 حجت الاسلام مختاری بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بدون ولایت فقیه ماندگاری ندارد و ستون خیمه نظام اسلامی محسوب می شود و ولایت اگر آسیب ببیند انسانیت و اسلام هم آسیب خواهد دید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از