حالت تاریک

دعوت مسئولان خراسان‌جنوبی از مردم برای‌مشارکت در انتخابات

دعوت مسئولان خراسان‌جنوبی از مردم برای‌مشارکت در انتخابات

مسئولان خراسان جنوبی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای آحاد مردم را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، در پیام دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: مردم با ایمان و اراده‌ی ایران اسلامی و مخصوصاً خراسان جنوبی که هم در حضور گسترده در انتخابات و هم در حسن انتخاب در سطح کشور شهره اید؛ سلام و درود بر شما.

آیت الله سید علیرضا عبادی ادامه داد: ان‌ شاءالله هشتم تیر در انتخاب رئیس جمهور تراز آیت الله رئیسی (قدس سره) دشمنان را مأیوس و قلب مبارک امام زمان علیه السلام و نائب بر حق ایشان رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) را راضی خواهید فرمود.

استاندار خراسان جنوبی هم در پیام خود به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که «هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رای حضور یابد.»

جواد قناعت افزود: انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور هوشمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و بستری است بی‌حاشیه و مناسب برای سپردن پرچم افتخارات میهن به دستان آنهایی که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایران و ایرانی دارند.

وی بیان کرد: ملت بصیر و آگاه ایران طی ۴۵ سال گذشته با یقین به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رای همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق تعیین سرنوشت کشور انداخته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخابات براساس فرآیندهای تعریف شده در قانون به صورت دوره‌ای و در بازه‌های زمانی مشخص برگزار می‌شود اما این بار و خیلی غیرمنتظره، دست تقدیر ما را از وجود رئیس جمهور مردمی، انقلابی و در صحنه محروم کرد تا انتخابات نابهنگام را در دستور کار وزارت کشور قرار دهد.

وی افزود: بدون تردید آوردگاه انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ میعادگاهی برای پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه شهدای خدمت و نیز همراهی ایرانیانی است که در راستای اعتلای اقتدار و امنیت کشور و البته پاسخ به خدعه‌ها و دسیسه‌های مزدورانی که به هر بهانه‌ای به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی هستند، از هیچ همتی دریغ نمی‌ورزند.

اینجانب با قدردانی از تلاش‌های مجریان، ناظران و بازرسان معزز که با بیطرفی کامل تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات امن و در عین سلامت اندیشیده‌اند، نامزدهای محترم و هواداران بزرگوارشان که اصول اخلاقی را در زمان تبلیغات مدنظر داشته‌اند، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی که وظیفه خطیر آگاهی بخشی را به عهده داشته و دارند و نیز مردم عزیز خراسان جنوبی که این عرصه را هم فرصتی برای حضور و همگامی می‌دانند، امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم همچون گذشته با حضور گسترده و پرنشاط پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری به افتخارات استان بیفزاییم و خراسان جنوبی این بار هم با قرار گرفتن در صدر جدول مشارکت‌ها، از دیگر استان‌ها پیشی بگیرد، ان‌ شاء‌الله.

همچنین در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی آمده است: آنگاه که پروردگارتان اعلام داشت «اگر شکر کنید، نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است.» شرکت تک‌ تک افراد واجد شرایط جامعه در انتخابات علاوه بر اینکه حق طبیعی و قانونی است، یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی نیز هست.

این پیام می‌افزاید: رای هر ایرانی در انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ موجب سربلندی اسلام و اقتدار نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق ایران قوی و مایه امیدواری دوستان، یأس و شکست دشمنان و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و در راس آنان آمریکای جهانخوار و اسرائیل خبیث است. حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌ها، «رای به آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا، رای به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رأی به عزت و پیشرفت ایران اسلامی» است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، از آحاد مردم متدین و بصیر خراسان جنوبی دعوت می‌کند با لبیک به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و با عنایت به شاخص‌های نامزد اصلح؛ در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و گسترده یافته و برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور و استان بیفزایند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از