حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی اعلام کرد؛

آمادگی نیروهای مسلح برای حراست از ایران

آمادگی نیروهای مسلح برای حراست از ایران

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها دفاعی و امنیتی نسبت به حفظ و حراست از جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی در مراسم رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دست در دست همدیگر از مجموعه ارتش، فراجا و همه نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با همدلی و هم‌افزایی همچنان که در هشت سال دفاع مقدس دوش در دوش و دست در دست همدیگر گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد امروز نیز همچنان وظیفه پاسداری خود را از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دنبال خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها دفاعی و امنیتی نسبت به حفظ و حراست از جمهوری اسلامی آمادگی لازم دارند.

 

وی در پایان افزود: امروز در نیروهای مسلح با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف وجود دارد و این از برکاتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده که روی پای خود بایستد و با اتکای به خود و خودباوری به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از