حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

هسته‌های مقاومت در راه نجات انسان‌ها جهاد می‌کنند

هسته‌های مقاومت در راه نجات انسان‌ها جهاد می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هسته‌های مقاومت که در راه نجات انسان‌ها جهاد می‌کنند، اجر بالایی دارند و پیروزی را برای انسان رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه در دیدار با حکم امهز تحلیل‌گر مسائل سیاسی از لبنان که به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به بیرجند سفر کرده است، گفت: امروز جنگ‌ها و فتنه‌های آخرالزمانی را در صحنه میدانی مشاهده می‌کنیم و بیش از زمان گذشته جنگ‌ها حالت ترکیبی و هدفمند دارند.

وی با اشاره به لزوم تحلیل حوادث امروز در سطح دنیا، افزود: در دوران قبل جبهه کفر و مخالف در دو نیمکره شرقی و غرب، حاکم بود و از اسلام خبری نبود، و همه امکانات نظامی، تربیتی، آموزشی و ... در دستان آن‌‌ها بود و می‌گفتند که کار اسلام تمام است و نیروهای مقابل فقط دارای سرمایه انگیزه بودند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در چنین شرایطی، تصریح کرد: اما با وجود همه آن امکانات، و پشتوانه نظامی و ..‌. چه کسی می‌توانست تحلیل کند که جبهه مظلوم پیروز شود آن هم در شرایطی که در داخل کسی جرات نمی‌کرد حرف سیاسی بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون همان نسخه در جبهه مقاومت قابل مشاهده است و لبنان از مقاومت‌ترین جبهه‌هاست و بدانید که خداوند، پیروزی را رقم خواهد زد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و قدردانی معظم له از دانشجویان غربی ادامه داد: دل‌ها دست خدا است و جایگاه خدا در قلب مردمی که دولتشان استعمارگر یا نوکر استعمار هستند، روز به روز محکم تر می‌شود و در آخرالزمان پیروزی به طور حتم رقم می‌خورد هرچند دشمنان بیشتر ظلم و حق‌کشی کنند نفرت از آن‌ها بیشتر می‌شود.

عبادی افزود: دنیا این ظلم را تحمل نخواهد کرد و دوران سختی است و هسته‌های مقاومت که در راه نجات انسان‌ها جهاد می‌کنند، اجر بالایی دارند و پیروزی را برای انسان رقم خواهند زد.

وی با تأکید بر اینکه انسان باید نجات پیدا کند، گفت: این وحشی‌گری‌ها باید به زباله ریخته شود و جهان انسان باید متمدن شود و طبق آیات و روایات زمینه‌ای برای منجی عالم فراهم خواهد شد.

تحلیل گر ارشد محور مقاومت از کشور لبنان هم در این نشست با اشاره به پیوست تاریخی ایران و لبنان که به 700 سال قبل برمی گردد،  گفت: مردم کشور لبنان و فلسطین به ایران و ایرانیان علاقه وافری دارند و به عنوان یک کشور ایدئولوژیک به آن نگاه می‌کنند.

حکم امهز بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سکاندار امنیت خاورمیانه است.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از