حالت تاریک
مردمی بودن مهمترین ویژگی مدیران انقلابی
معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

مردمی بودن مهمترین ویژگی مدیران انقلابی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردمی بودن، حضور در میدان و سعه‌صدر از مهمترین ویژگی‌های مدیران انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان خوسف، ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها، جانباختن کارگران شریف و افتخارآفرین شرکت معدنجوی طبس بویژه جانباختگان این حادثه در شهرستان خوسف را تسلیت گفت.

وی با ذکر این مطلب که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ویژگی‌هایی را برای مدیر جهادی، انقلابی، مؤمن و کارآمد بیان کردند که باید خود را با این شاخص‌ها محک بزنیم ، یادآور شد: در نظر داشتن خداوند در همه احوالات و خدایی عمل کردن منتج به رضایت خلق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود دشمنان قسم‌خورده علیه جمهوری اسلامی ایران و تزریق ناامیدی و یأس به مردم توسط آنان، بر امیدوار بودن مدیران در راستای امیدبخشی به مردم تأکید کرد و افزود : ایران با وجود دشمنان قسم‌خورده، سخت‌ترین تحریم‌ها و خباثت‌های دشمن، در دنیا سربلند  بوده و صاحب پیشرفت‌های شگرفی است. 

طالبی با بیان اینکه خستگی‌ناپذیری مدیر از شاخصه‌های عنوان شده توسط رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: این ویژگی باید توأم با نظم و انضباط و برنامه‌ریزی در جهت خدمت شبانه‌روزی به مردم باشد. 

وی با بیان اینکه مدیریت فکورانه و عقلانی از دیگر شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب است، برنامه‌ریزی، بهره‌مندی از نظر مشاورین و تسلط بر سیاست، فرهنگ و... جغرافیای محل خدمت را از دیگر ویژگی‌هایی برشمرد که باید یک مدیر بر آن واقف باشد. 

معاون سیاسی استاندار در ادامه قدرت مدیریت، تعهد دینی و انقلابی، تعهد نسبت به مردم و خون شهدا و ایثارگران و عدالت‌خواهی به معنای واقعی را از دیگر شروط مدیر تراز انقلاب عنوان و در ادامه بر مردمی  بودن، میدانی بودن و سعه‌صدر به عنوان مهمترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی تأکید کرد.

طالبی بیان کرد: شفافیت، عدم پنهان‌کاری، پذیرش عواقب و مسئولیت اقدامات خود، پرهیز از حرص و ولع در جهت مال‌اندوزی از دیگر شاخصه‌های مدیر تراز انقلاب است.

وی در پایان با قدردانی از سیدعلی حسینی فرماندار پیشین خوسف، برای وی در سنگر تعلیم و تربیت و برای سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نیز در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از