حالت تاریک
همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۳۲ پروژه در خراسان‌جنوبی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۳۲ پروژه در خراسان‌جنوبی

همزمان با هفته دولت امسال ۷۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان در استان خراسان جنوبی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های استان در هفته دولت پرداخت و گفت: از مجموع پروژه های لحاظ شده برای هفته دولت امسال، تعداد ۷۰۶ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان افتتاح شده و وارد فاز بهره برداری می شوند. 

وی افزود: در این هفته عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان نیز آغاز می شود. 

به گفته قناعت، از مجموع این پروژه ها، ۲۵۳ پروژه شهری و ۴۷۹ پروژه نیز روستایی هستند. 

استاندار به پروژه های شاخصی اشاره کرد که در این هفته افتتاح می شوند و گفت: ۷۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان و ۷۰ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان از جمله برنامه های این هفته است. 

قناعت از افتتاح ۲۰۲ پروژه نیروی برق با ۳۳۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اظهار داشت: ۳ پروژه برق منطقه ای با اعتبار ۵۸۰ میلیارد تومان نیز در این هفته به بهره برداری می رسند. 

به گفته وی؛ ۶۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت، پست ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه و توسعه پست ۱۳۲ نهبندان، سه پروژه برق منطقه ای برای هفته دولت است. 

وی به اجرای ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این پروژه ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۱۲ نفر را فراهم می آورد. 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی عنوان‌کرد: آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۴۰ نفر نیز از برنامه های این هفته است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از