حالت تاریک
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی،

امروز‌سپاه پاسداران‌با‌همه توان رو به جلو در‌حرکت است

امروز‌سپاه پاسداران‌با‌همه توان رو به جلو در‌حرکت است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز سپاه پاسداران با تمام توان رو به جلو در حرکت است و لازم است با کار جهادی، سازنده و اقدامات به موقع در تسریع این حرکت یاری‌گر باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی امروز در شورای فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: بسیاری از کارهای بر زمین‌مانده با همت و اراده حل می‌شود و هر زمان بر اراده و توانایی‌های خود تکیه کردیم‌، مشکلات و موانع رفع شد.

وی افزود: با اتحاد، هم افزایی، هماهنگی و یکپارچه بودن می‌توان بسیاری از موانع را پشت سر گذاشت و کارهای بزرگ را به انجام رساند.

سردار مهدوی مطرح کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، ارائه و بیان اقدامات و کارهای انجام شده توسط دست‌اندركاران در هر زمینه‌ای، امید را در مردم زنده می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی بسیاری در مجموعه انجام شده اما هنوز با هدف اصلی فاصله داریم.

وی، بر روند انجام پروژه‌های عمرانی سپاه استان اشاره و در بازدید مسوولان کشوری از این پروژه‌ها، پیشرفت حاصله را غیر قابل باور عنوان کرد و افزود: این پیشرفت ها خوب ولی راضی کننده نیست و با همت و تلاش مضاعف مجموعه‌ ی سپاه استان می‌توان این پروژه‌ها را حتی با سرعت و کیفیت بیشتر و با کمترین هزینه به اتمام رساند.

سردار مهدوی تاکید کرد: اگر برنامه‌ریزی، هماهنگی، پیگیری و انجام اقدامات و برنامه‌های مجموعه مستمر باشد به طور قطع نتایج مطلوب حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از افتتاح پروژه بزرگ مجموعه آبی سپاه استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود : با بهره برداری از این مجموعه آبی، عموم مردم استان به ویژه جانبازان و بسیجیان می توانند از فضای درمانی و تفریحی حاصله که با نصب سرسره های آبی ایجاد شده، استفاده کنند.
وی بر انتقاد سازنده و به جا تاکید کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران با تمام توان رو به جلو در حرکت است و لازم است با کار جهادی، سازنده و اقدامات به موقع در تسریع این حرکت یاری‌گر باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان سپاه استان، بیان کرد: اقدامات شبانه روزی، استقامت و صبوری شما عزیزان منجر شده که امروز دشمنان نظام اسلامی و سیاستمداران آمریکایی در برابر جمهوری اسلامی سرتعظیم فرود آوردند و این یعنی رسیدن به قدرت بازدارندگی .

سردار مهدوی اظهار داشت: به اذعان کشورهای غربی امروز ایران اسلامی جزو سه کشور بلامنازع در سطح منطقه و آسیا است که اینها با تکیه بر خودباوری، توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار علیه‌السلام به دست آمده و لازم است این مسیر را با اخلاص و تلاش طی کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از