حالت تاریک
امروز كاخ سلطه‌گران متزلزل است
وصیت شهيد کرامت‌اله حسين‌زادگان؛

امروز كاخ سلطه‌گران متزلزل است

شهيد «کرامت‌اله حسين‌زادگان» در گوشه‌ای از وصیت خود می‌نویسد: «اى مسلمين جهان به فرماندهى حجه ابن الحسن المهدى(عج) قدس در انتظار است. امروز كاخ سلطه‌گران متزلزل است زمان مرگ جنايتكاران فرا رسيده است...».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهيد «کرامت‌اله حسين‌زادگان» پنجم فروردین سال 1333 در روستای کوشک قاضی فسا دیده به جهان گشود. پس از گذراندن دوران تحصیلی موفق به اخذ مدرک ديپلم شد. پس از آن در نيروی هوايی رشته همافری استخدام و در تهران بيش از دو سال ادامه تحصيل داد. با آغاز جنگ تحمیلی دو بار عازم جبهه شد و سرانجام سوم مهرماه 1361 در جبهه کوشک به شهادت رسید.

در متن وصیت این شهید آمده است: 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ.
سلام بر ابرمرد جهان اسلام خمينى كبير كه ما را از ظلمت طاغوت به نورالهى رهبرى فرمودند. سلام برشهيدان به خون خفته و به حق پيوسته كه با ايثار خون و جان خويش را در طبق اخلاص گذاشتند و فداى اسلام عزيز نمودند.

سلام بر امت شهيد پرور كه عزيزان دلبند خويش را فداى مكتبى كه عزيزتر ازعزيزشان است كردند و مى‌كنند. امروز همه ما مسلمين اعم ازبرادران سنى و برادران شيعه برما واجب كفايى است كه به نداى هل ‌من ناصر ينصرنى‌ امام بزرگوار لبيك گفته و با شعار پيش به سوى جبهه‌ها براى فتح كربلا حركت كنيم تا از طريق كربلا به سوى قدس با تكبير حركت كنيم و اسراييل غاصب را با زور الهى بيرون كنيم و گوش‌مالى بدهيم كه ديگر همچون خوابى نبيند.

اينجاست كه مسلمين و مستضعفين با وحدت بايد به‌پاخيزند و تار و پود سلطه‌گران تاريخ را درهم پيچند و ان‌شاءالله وعده خدا به حق است كه مى‌فرمايد ﴿وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ﴾ كه الحمد الله در ايران اسلامى ما امروز به ثبوت رسيده است. اى مسلمين جهان به فرماندهى حجه ابن الحسن المهدى(عج) قدس در انتظار است. امروز كاخ سلطه‌گران متزلزل است زمان مرگ جنايتكاران فرا رسيده است.

اى امت با خون و جان و فرزند و مال و دارايى خدا داده به پيش به پيش كه "وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُولئِکَ الْمُقَرَّبُونَ" مواظب باشيم از رزمندگان اسلام عقب نيفتيم، ساعتى غفلت نكنيم كه شيطان نفسانى در كالبدمان سنگر گرفته است.

در نماز جمعه مخصوصاً شركت فعال داشته باشيم كه از سياست دنيا آگاهى بيشترى پيدا كنيم؛ نماز را به جماعت و اول وقت بخوانيم و گناهان را هميشه در جلو چشم مجسم و خوبي‌هاى خود را فراموش ‌كنيم.

رابطه ما با قرآن كتاب آسمانى نزدیک و در زندگيمان پياده نماييم براى خدا از پودر شدن بدنمان كه خدا داده است هراسى نداشته باشيم، بلكه افتخارى بس بزرگ است كه خداوند تبارک و تعالى اين لياقت را عنايت فرموده است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از