حالت تاریک
دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان جنوبی:

انتخابات برای جمهوری اسلامی‌امنیت ساز بوده است

انتخابات برای جمهوری اسلامی‌امنیت ساز بوده است

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی، امنیت ساز بوده است.

به گزار شپایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد شریف گلچین با بیان این مطلب در ستاد امنیت انتخابات استان که با حضور رده های نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، خدماتی، زیرساختی و ارتباطی برگزار شد، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان دهنده پای بندی آنها به آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 

وی با تشریح حوزه وظایف و اختیارات ستاد امنیت انتخابات استان به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و متذکر شد: همه ظرفیت های دستگاه ها و ارکان و اضلاع نظامی، انتظامی و امنیتی، مهیای برگزاری توأم با نظم انتخابات در استان می باشند.
 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری با تأکید بر آمادگی استان برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه، از وظایف دستگاه ها در جریان انتخابات گفت و تصریح کرد: بررسی و ارزیابی مستمر وضعیت حفاظتی ادارات و دستگاه های اجرای دولتی بایستی به صورت منظم در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.
 

گلچین خاطرنشان کرد: دستگاه ها می بایست از همه ظرفیت های ممکن جهت ارتقاء آمادگی های لازم در مواجهه با تهدیدات و آسیب های احتمالی استفاده کنند. 

 وی در ادامه با اشاره به دستور العمل های ابلاغی در این رابطه ، مسئولیت اصلی حفاظت و صیانت از ادارات را متوجه مدیران دستگاه ها دانست.
 

به گفته وی؛ کمیسیون حفاظت از اماکن و تأسیسات در بازدیدهای منظم و سرزده، وضعیت حفاظت فیزیکی ادارات را بررسی نموده و نواقص موجود برای رفع و جبران، به مدیران اعلام می شود . 
 

شایان ذکر است؛ ایمن سازی زیرساخت های ارتباطی، پیش بینی لایه های حفاظتی فنی ، آموزش مستمر نیروهای حفاطتی مجموعه ها، استفاده از ظرفیت شرکت های خدمات حفاظتی و مراقبتی در امرحفاظت و مراقبت از مجموعه های اداری، توجه به حفاظت از خطوط انتقال انرژی و نیرو و نظارت هوشمند از دیگر نکات مورد تأکید در این جلسه بود .

 مدیران دستگاه های اجرایی نیز طی گزارش هایی آخرین وضعیت حفاظتی دستگاه ها را تشریح نموده و روشنگری های لازم در جهت رفع مشکلات و نواقص انجام شد. 

 در این جلسه بر ضرورت خودحفاظتی و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیش رو در حوزه های اجرایی و خدمات رسان تأکید شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از