حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

انزوای استکبار جهانی از اتحاد کشورهای محور مقاومت

انزوای استکبار جهانی از اتحاد کشورهای محور مقاومت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز استکبار جهانی با کنار هم قرار گرفتن کشورها محور مقاومت منزوی شده است.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: محیط دانشگاه یکی از کانون‌هایی است که دشمن به آن دل بسته و همواره مود توجه آنان بوده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه منشاء تحول است و آینده کشور را می‌سازد و تضمین می‌کند، افزود: دانشگاه باید انسان‌هایی پرورش و تحویل جامعه دهد که منشاء توسعه و تحول برای کشور باشند.

 

وی با بیان اینکه تشکل‌های فعال در عرصه دانشگاه هر کدام در جایگاه خودشان در این تحول نقش دارند، گفت: بسیج دانشجویی بر اساس رسالت انقلابی که دارد همواره تلاش می‌کند تا با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی بتواند در آینده‌سازی کشور نقش موثری ایفا کند که تاکنون در این عرصه موفقیت‌های بسیار خوبی هم وجود داشته است.

 

سردار مهدوی بیان کرد: امروز کشور به وجود مدیران انقلابی نیازمند است که این مدیران از بدنه دانشگاه پرورش می‌یابند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به آنچه که امروز شاهد هستیم و تحولاتی که باعث بیداری ملت‌ها شده است، عنوان کرد: قدرت‌های پوشالی سالها با ادعای دروغین بر کشورها حاکمیت کرده و اموال آنان را به یغما بردند و ملت‌ها را استثمار کردند اما امروز اگر شاهد هستیم که نقش دروغین آنان نقش برآب می‌شود منشاء آن بیداری ملت و محصول دانشگاه‌ها است که نیروهایی را پرورش داده که با ایستادگی و مقاومت، تفکر بسیجی را به دنیا عرضه کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی با کنار هم قرار گرفتن کشورها محور مقاومت منزوی شده است.

 

سردار مهدوی با بیان وضعیت دانشگاه‌ها قبل و بعد از انقلاب، گفت: امروز به دلیل ایستادگی و مقاومت هر آنچه را که خودمان بخواهیم در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهیم و همه پیشرفت‌های علمی کشور به برکت انقلاب است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: بسیج دانشجویی همواره سعی کرده رسالت انقلابی خود را حفظ کند و  نقش بنیادین در حرکت به سمت دانشگاه اسلامی را ایفا کند.

 

گفتنی است در این مراسم «هادی ایمانی» به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان معرفی و از زحمات « سید مصطفی موسوی زاهد» تقدیر شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از