حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

بانوان ووشوکار خراسان‌جنوبی در انتخابی تیم‌ملی

بانوان ووشوکار خراسان‌جنوبی در انتخابی تیم‌ملی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از درخشش بانوان ورزشکار استان در میدان‌های مختلف ورزشی از جمله ووشو،دوچرخه‌سواری، جودو و بدنسازی وجود دارد.

وحید خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: بانوان ووشوکار استان در بخش ساندا و رده سنی جوانان به رقابت های انتخابی تیم ملی که به میزبانی فدراسیون ووشو در تهران در حال برگزاری است، اعزام شدند.

به گفته وی محدثه برزگر در رده وزنی منفی ۴۸ کیلوگرم و ساجده دروگر در وزن منفی ۵۲ به مربیگری و سرپرستی سمیه فلاحی نسب در این مسابقات به روی سکو خواهند رفت .

وی افزود: رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی جوانان در دو بخش ساندا و تالو تا دوم مرداد ماه به میزبانی فدراسیون ووشو در تهران ادامه خواهد داشت.

 مدال‌های طلا و نقره دختران دوچرخه‌سوار 

در مسابقات دوچرخه سواری منطقه ای کشوری نوجوانان دختران در کرمان ساجده خسروی از بیرجند در رشته دو کیلومتر صاحب مقام اول و در کوهستان مقام دوم شدند و همچنین سرکار خانم ریحانه مقیمان از بشرویه در رشته کوهستان صاحب مقام اول و در دو کیلومتر مقام دوم شدند.

این مسابقات با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان و در چهار ماده سرعت ‌۵۰۰ متر، نیمه استقامت ۲هزار تا ۳هزار متر،  استقامت دور امتیازی ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر و ماده کوهستان کراس کانتری (زمان مسابقه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است) یا (تایم تریل ۳ تا ۴ کیلومتر) در کرمان برگزار شد .

این تیم به سرپرستی و مربیگری قلاسی به این مسابقات اعزام شده است.

بانوان جودوکار دست پر برگشتند

کسب دو مدال رهاورد بانوان جودوکار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی منطقه 6کشور بود.

مسابقات جودوی قهرمانی منطقه شش کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار و خانم ها راضیه سبزه کار در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم و همچنین مطهره مرکی در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مقام سوم و مدال برنز شدند.

درخشش بانوان نهبندانی‌ها در قهرمانی باشگاه‌‌ها

 در اولین اعزام تیم بانوان باشگاه فیزیک برتر شهرستان نهبندان به مسابقات لیفت و پرس باشگاه‌های شرق کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در زابل تیم نوجوانان شهرستان نهبندان باحضور سه ورزشکار بهترین نتیجه را کسب کردند.

 آتنا هاشمی مقام اول پرس و مقاوم اول لیفت، مطهره شکاری مقام اول لیفت و ساقی فراشی‌ مقام اول لیفت را از آن خود کردند.

سرپرست و مربی‌گری تیم اعزامی بر عهده زهره کشاورز بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از