حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برترین‌های تیراندازی بانوان کارمند در بیرجند

برترین‌های تیراندازی بانوان کارمند در بیرجند

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از رقابت‌های تیراندازی بانوان کارمند، مدال‌های رنگارنگ اسکواش‌بازان، حضور در دوره مربیگری و انتصاب در ورزش و جوانان فردوس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، به همت حوزه ورزش بانوان و هیئت تیراندازی استان ؛ مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان خانم شاغل دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ۱۵۲ نفر از کارکنان زن ادارات در محل سالن تیراندازی شهید سلیمانی به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

مولود ماهگلی اداره ورزش و جوانان، حانیه دیمی یگان ویژه ناجا و راضیه راستی از جهادکشاورزی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدال‌های رنگارنگ اسکواش‌بازان 

اسکواش بازان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور صاحب مدال شدند

ورزشکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور به میزبانی آذربایجان شرقی شهرستان تبریز با درخشش در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات امیرحسین رستمی در رده سنی کمتر از ١۵ سال مقام دوم و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

همچنین فرزاد حق خواه نیز، در رده سنی کمتر از ١٧ سال مقام سوم مشترک را از آن خود کرد.

حضور هنرجویان در مربیگری درجه‌۳

چهار نفر از هنرجویان و تکواندو کاران خراسان‌جنوبی در کلاس مربیگری درجه ۳ کشوری شرکت کردند.

دوره مربیگری درجه سه تکواندو به میزبانی استان خراسانرضوی برگزار ‌شد و علیرضا محمودی رئیس هیئت تکواندوی استان به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت.

همچنین سجاد تقی زاده، علیرضا عباسی، جعفر رحمتی مقدم و سجاد خسروی از تکواندو کاران شرکت کننده در این دوره آموزشی بودند.

انتصاب در ورزش و جوانان فردوس 

با حضور جمعی از مسئولان ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از زحمات و تلاشهای ارزشمند مهندس داود شرفی در دوران تصدی سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس تجلیل و قدردانی و مهندس مجتبی مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس معرفی و منصوب شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از