حالت تاریک
فردا؛

برپایی جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه خراسان جنوبی

برپایی جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه خراسان جنوبی

۶۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه خراسان جنوبی فردا برپا می‌شود.

به گزارش خاورستان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از توزیع ۱۰۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: مراسم محوری این جشن فردا ساعت ۷:۳۰ در دبستان دخترانه شاهد در بیرجند برگزار می شود.

محمد عرب افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۳۰ و ۳۱ شهریور در سطح میادین و مصلی‌های نماز جمعه در استان گفت: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خراسان جنوبی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

عرب با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: سال گذشته بیش از ۵۵۰ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شده که پیش‌بینی می‌‎شود امسال کمک‌های جمع آوری افزایش چشمگیری داشته باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از