حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد:

برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته جوان

برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته جوان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته جوان ۳۰۰ برنامه مرتبط با جوانان در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمدعلی ربیعی امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‌های هفته جوان در خراسان جنوبی با شعار «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» از امروز آغاز می‌شود و تا ششم اسفند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برای این هفته حدود ۳۰۰ برنامه متنوع توسط اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است که جوانان برتر در ۱۰ رشته اعم قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگرهای فعال رسانه و فضای مجازی، کارآفرینی دانش‌بنیان، ورزش، فعال اجتماعی و فعال جهادی انتخاب خواهند شد.

ربیعی تصریح کرد: در این جشنواره ۳۰ جوان برتر (۱۸ تا ۳۵ سال) استان تجلیل خواهند شد.

وی از آغاز پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و خوداشتغالی در هفته جوان خبر داد و افزود: در این هفته ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه برگزاری اردوهای روایت پیشرفت، برنامه پاکسازی طبیعت و محیط زیست، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی جوانان، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، ارائه مشاوره ازدواج، برگزاری  گارگاه‌های پیش از ازدواج  را از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان اعلام کرد.

وی بیان داشت: همزمان با هفته جوان پنجمین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در بیرجند افتتاح می‌شود و در این مرکز تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال سه جلسه مشاوره با تخفیف برای جوانان برگزار خواهد شد.

ربیعی با اشاره به رتبه سی و یکم خراسان جنوبی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۷ هزار و ۹۵۳ نفر تسهیلات ازدواج را دریافت کرده‌اند و ۵ هزار و ۳۱۴ نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پایان گفت: رقم تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج از سوی بانک‌های استان هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از