حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه گر باشد

بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه گر باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه گر باشد تا مشکلات و آسیب‌های مدارس با همکاری مسئولان مدرسه شناسایی و با بصیرت افزایی این مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به‌شدت به دنبال استحاله کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نمی‌توانند آینده رو به پیشرفت انقلاب اسلامی را تحمل کنند چون منافع آنها به خطر افتاده است.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند افکار و اندیشه باطل خود را در جامع اشاعه دهند چون ملت های آزادی خواه جهان با بصیرت افزایی و روشنگری ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادگی کرده است.

 مهدوی با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های استکبار ایستاده و مقاومت کرده، افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی دارند و در این مسیر از طرح ریزی بر قشر نوجوان و دانش آموز شروع کرده است؛ استکبار جهانی امروز از سر استیصال به نسل‌کشی و کودک کشی رو آورده است و قصد دارد، ریشه این نسل مقاوم را قطع کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد: امروز رسالت شما جوانان و نوجوانان مهمتر و دشوارتر است، چون امروز شما دانش‌آموزان بیشتر از بقیه اقشار جامعه مورد تهاجم دشمن قرار دارید.

وی بر توجه دانش‌آموزان بسیجی بر علم‌آموزی و درس خواندن تأکید کرد و گفت: شما بسیجیان باید در عرصه‌های علمی و فرهنگی نسبت به بقیه دانش آموزان پیش‌رو، پیشگام و پشیبرندگی داشته باشید و زمانی می‌توانید این نقش را ایفا کنید که پیشرونده باشید.

وی اظهار داشت: امید آینده انقلاب اسلامی و این کشور شما جوانان و دانش‌آموزان هستید، چرخ های پیشرفت و آبادانی و توسعه این کشور بدست شما به راه می افتد، مدیران آینده کشور شما هستید.

سردار مهدوی با بیان اینکه حل مشکلات آینده کشور بدست شما جوانان مومن و انقلابی است، ادامه داد: برای رفع چالش‌های پیش‌رو باید سطح علمی، تحقیقاتی و پژوهش خود را بالا ببرید با درس خواندن صحیح و علم اموزی درست، خودباوری را به دنیا عرضه کنید و مشکلات آینده کشور را حل کنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن با رواج مسائل سوء فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی بدنبال استحاله مدارس ما است که لازم هست تشکل‌های فرهنگی و آموزشی فعال در مدارس، واحدهای بسیج دانش‌آموزی و اولیا مدارس با این توطئه‌ها مقابله کنند و با بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات در مدارس، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سردار مهدوی ادامه داد: نیاز است بسیج دانش‌آموزی در مدارس مطالبه گر باشد تا مشکلات و آسیب‌های مدارس با همکاری مسئولان مدرسه شناسایی شود.

وی در پایان گفت: با بصیرت افزایی این مشکلات رفع می شود و در جهت پیشرفت مدارس برای کمک به دانش آموزان و آموزش پرورش و امور تربیتی و فرهنگی و علمی گام های خوبی را برداریم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از