حالت تاریک

بیانیه بسیج فرهنگیان استان درحمایت از مردم غزه

بیانیه بسیج فرهنگیان استان درحمایت از مردم غزه

کانون بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در این بیانیه آمده است؛

بسم رب الشّهداء و الصّدیقین 

به نام پروردگار آن‌ها که از همه‌چیزشان گذشتند تا خون‌شان بماند امانتی در دست‌مان، برای رسوایی باطل تا نابودی آن. 
جنایت هولناک رژیم کودک‌کش اسرائیل در بیمارستان شفا، شاهدی محکم است از آنچه که در جهان بر علیه بشریت، در جریان است. 

ما فرهنگیان، به‌عنوان افرادی که رسالت حفظ و انتقال ارزش‌های انسانی را بیش از هرکسی، بر دوش خود احساس می‌کنیم، از آینده جهانی که چنین جنایاتی در آن رخ دهد و ساکنینش سکوت پیشه کنند، بی‌مناکیم و بر خود لازم میدانیم این سکوت را شکسته و فریاد دادخواهی مظلوم را به گوش عالم برسانیم. 

حمایت آشکار حقوقی و مالی دولت آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی نباید در سکوت جمعی رسانه مزدور، بی‌پاسخ و تنبیه باقی بماند. قشر فرهنگی دیگر تحمل ندارد ببیند شیطان بزرگ جرات می‌کند با دستکش مخملی، ادعای دوستی ما را بکند و درحالی که از هزاران جنایت مرگبار علیه کودکان و زنان فلسطینی حمایت می‌کند، مدعی زن، زندگی، آزادی در کشور ما شده و فتنه برپا کند. 

جنایات هولناک رژیم صهیونسیتی بعد از عملیات طوفان الاقصی به حدی رسیده است که بسیاری از ملت‌های جهان، دست از مصلحت‌اندیشی برداشته و ناگزیر به حمایت علنی از مردم مظلوم فلسطین شده‌اند؛ در چنین شرایطی بر ایران و ایرانی لازم است با دوری از تردید و منغعت‌اندیشی بیجا، موضعی صریحانه اتخاذ کرده و در بیدار کردن و متحد کردن ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان مانند برزیل و آفریقای جنوبی، علیه رژیم صهیونسیتی بکوشد. 

مایه شرم جامعه اسلامی است که در‌حالی‌که رژیم صهیونسیتی مقابل چشم جهانیان جنین جنایات شرم‌آوری را علیه مسلمانان مرتکب می‌شود و کشور‌های امارات و عربستان سعودی راه برایش باز می‌کنند. 

جامعه فرهنگی ضمن مطالبه جدی از مسئولین و صاحبان امور برای اقدام فوری و موثر در این زمینه، آمادگی خود را برای هر نوع کنش‌گری و جلب مشارکت عمومی در این عرصه، اعلام می‌دارد. 

امید که هریک از ما با درک وظیفه تاریخی خویش، نسبت به اتفاقات این‌روز‌ها امانت‌دار شایسته‌ای برای خون هزاران مظلومی باشیم که برای نجات بشریت از غفلت، جان دادند.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از