حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشیم

دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشیم

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در عصر غیبت و انتظار باید دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشیم، گفت: دشمنان امام عصر(عج) امروز جلوه بیرونی آنان تابلوی غزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر بیرجند گفت: امروز مصادف با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی آل محمد(عج) است، این بزرگ مناسبتی که هیچ مناسبتی حتی یوم الله اکبر غدیر در عصر حاضر به این اندازه برای ما پیام ندارد چون امروز در حقیقت غدیر و یوم الله اکبر بین ما و آن حضرت می‌بایست می‌بود و باشد.

وی افزود: نعمت‌های الهی غیرقابل شمارش است و همه وظیفه داریم شاکر این نعمت‌ها باشیم و وجود مبارک امام زمان در هر عصری و امروز امام زمان(عج) واسطه فیض و همه نعمت‌های الهی بر ما هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان لزوم توجه به ولی اعظم خداوند، تأکید کرد: اسلام خدا، اسلامی نیست که ولی خدا را نبینیم و حال آنکه او ما را ببیند. 

 رحیم‌آبادی ادامه داد: اگر نقص و کمبودی در جان ما و جامعه بشریت است بخاطر کم‌توجهی به این مسیر و ولی خدا است.

وی بیان کرد: ما در همه ابعاد نیاز به علم و آگاهی و محبت امام داریم اما وقتی مسیر را بین خود و امام‌ مسدود و تخریب کردیم وضعیت اینگونه می‌شود که می‌بینیم و امروز نمره خوبی در این خصوص نداریم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه تقوای اعتقادی در پیوند ناگسستنی با امام زمان(عج) است، ادامه داد: در مهمترین مناسبت یعنی نهم ربیع الاول قرار داریم و مناسبترین دارو برای حال خراب امروز بشر توجه به ولی خدا و غدیر ما است و هر روز غدیر باشد.

وی گفت: امروز برای آمادگی حقیقی برای ظهور امام زمان(عج) باید خود را در محضر آن حضرت ببینیم و بیعت تام با حضرت ببندیم و او را برای هدف متعالی که غدیر مهدوی در آخرالزمان است، بخواهیم‌.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امروز ولی فقیه مسلم بن عقیل امام عصر(عج) است که باید در عمل از او تبعیت و اطاعت کنیم، افزود: امام زمان(عج) ما را فراموش نکرده بلکه این ما هستیم که در سایه غفلت قرار گرفته‌ایم.

رحیم‌آبادی با تأکید بر اینکه در عصر غیبت و انتظار باید دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشیم، بیان کرد: دشمنان اهل بیت و امام عصر(عج) امروز جلوه بیروی آنان تابلوی غزه است و وحدت واقعی این است که دشمن واحد را بشناسیم در مقابل او بیاستیم. امروز غزه و خون مظلومان هدایتگر است.

وی با بیان اینکه مشکل ما امروز امریکا و اسراییل نیست بلکه نتایج جنگ آنان در عرصه درونی است که می‌خواهند ما را درغگو و بی‌عفت و خودخواه کنند، افزود: در حفظ دستاورد انقلاب و نظام اسلامی باید ابتدا مردم، مسئولیت‌ها را به اهلش بسپارند و در ادامه رئیس جمهور و وزرا هم مدیرانی با عطر بوی مهدوی و علوی و اسلام منصوب کنند.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: مردم وظیفه دارند دلسوزانه و مشفقانه بر مسئولان نظارت کنند تا همه در مسیر نورانی مقاومتی حرکت کنیم که استخوان‌های استکبار را در هم شکسته است و این پرچم را به امام زمان(عج) بسپاریم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از