حالت تاریک
مردم خواهان انتقام خون سیدحسن نصرالله هستند
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی:

مردم خواهان انتقام خون سیدحسن نصرالله هستند

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: مردم خواهان انتقام خون شهید سیدحسن نصرالله هستند و در پیام رهبر معظم انقلاب نیز انتقام از اسرائیل با محوریت حزب الله مطرح شد و نشان می دهد که این محوریت باید حفظ شود.

هادی ایمانی در گفتگو با خبرنگار «خاورستان»، اظهارکرد: در پی جنایات رژیم صهیونیستی، شهید سیدحسن نصرالله دومین رهبر حزب‌الله جام شهادت را نوشید و به سید عباس موسوی رهبر سابق و شهید حزب الله پیوست. 

وی افزود: در این 32 سالی که سیدحسن نصرالله رهبری حزب‌الله را برعهده داشت، اقدامات متعدد گستردگی و افزایش فعالیت های مختلف در حزب الله بر همه مشهود است و جنگ های 22 روزه و 33 روزه به همه ثابت کرد که قدرت حزب الله در حال افزایش است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: اتفاقات اخیر غزه و حضور ویژه حزب الله برای حمایت از مظلومیت فلسطین، باعث شد که سید‌حسن نصرالله در تیررس اصلی حزب الله قرار بگیرد و محور اصلی مقاومت را به دست بگیرد.

ایمانی تصریح کرد: در صحبت های رهبر معظم انقلاب نیز انتقام از اسرائیل با محوریت حزب الله مطرح شد و نشان می دهد که این محوریت باید حفظ شود و کمک و همراهی همه جانبه به محور مقاومت؛ طبق فرمایش رهبر انقلاب بر همه فرض و واجب است.

وی بیان کرد: هر کسی باید به هر اندازه ای که می تواند در این خصوص کمک کند، شاید برخی بگویند که نیروهای نظامی، فضای رسانه ای، فرهنگی، موضوعات مرتبط اقتصادی و تحریم فضای اقتصادی اسرائیل و حامیان او وجود دارد، اما باید همه دست به دست هم دهند تا این جرثومه فساد و غده سرطانی از دنیا رخت ببندد.

وی در تبیین وظیفه کشورها و جوامع اسلامی نیز عنوان کرد: متاسفانه جامعه اسلامی و رهبران مسلمان در خواب خرگوشی هستند، ولی باید بدانند که اسرائیل به سراغ آنها هم خواهد رفت.

ایمانی ادامه داد: اینطور نیست که بگوییم  اگر معامله قرن با شکست مواجه شد، یا عادی سازی روابط عربستان می خواست اتفاق بیفتد و انجام نشد و فضای صلح در خاورمیانه حاکم خواهد شد، خیر! با اتفاقاتی که امروز افتاد و ددمنشی اسرائیل نسبت به حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله به عنوان یک رهبر عربی ،  نشان دهنده این است که اسرائیل به سراغ همه خواهد رفت و هر کس بخواهد در مقابل او صف آرایی کند، حذف خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تصریح کرد: اکنون نیازمند اتحاد، همدلی، همراهی و هماهنگی جوامع اسلامی هستیم. قطعا محور مقاومت پاسخ دندان شکنی به این اتفاقات خواهد داد، اما در تاریخ ثبت خواهد شد که چه کسانی همراه محور مقاومت بودند و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند.

وی افزود: برای این انتقام، نیازی به سازمان ملل و سازمان های جهانی نداریم، چرا که محور مقاومت خودش پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از