حالت تاریک
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان جنوبی:

تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه است

تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه است

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه است، گفت: باید با نگاه انقلابی و شهدایی از تمامی فرصت‌ها برای کار و خدمت جهادی به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام محمد مختاری عصر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح ستاد جلیلی در خراسان جنوبی گفت: باید با نگاه انقلابی و شهدایی از تمام فرصت‌ها برای کار و خدمت به مردم استفاده کنیم و در این خصوص با خداوند متعال معامله کنیم. 

وی افزود: آیت الله رئیسی با خدمت به مردم در دل‌ها و‌ جانهای اهل ایمان ابدی و ماندگار شد که باید ما هم این مسیر را ادامه دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبیبا بیان اینکه باورها این است که بهترین شخص که می‌تواند راه شهید جمهور را ادامه دهد دکتر جلیلی است، ادامه داد: فردا باید در استقبال از دکتر جلیلی قدم مثبت برداریم و سنگ تمام بگذاریم چرا که موج استقبال از ایشان در بیرجند تمام کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مختاری بیان کرد: تمام ستادهای شهرستانی با مدیریت مرکز پیگیری و دنبال خواهد شد.

 کسی نباید به دنبال سهم‌خواهی باشد 

وی افزود: انتظار از استان خراسان جنوبی که استان دکتر جلیلی می‌باشد بیشتر از این است و امیدواریم همانند انتخابات‌های گذشته بالاترین مشارکت را در خراسان جنوبی داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین باید بالاترین درصد رای به گزینه اصلح یعنی دکتر جلیلی همانند دوره‌های گذشته که بیشترین رای را به شهید جمهور داشتیم، در این استان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه کسی نباید به دنبال سهم‌خواهی باشد بلکه همه باید به دنبال کار جهادی باشیم، گفت: باید با انتخابات دکتر جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید جمهورمان باشیم و اجازه ندهیم ریل‌گذاری که شهید رئیسی ایجاد کرده، در کشور تغییر کند.

تلاش برای جذب حداکثری و دفع حداقلی

مختاری با تاکید براینکه برنامه ستاد جذب حداکثری و دفع حداقلی است، بیان کرد: هرکسی که صادقانه و مخلصانه در ستاد حضور پیدا کند، استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: در چارچوب قانون و اخلاق کارهای و تبلیغات ستاد دنبال و اقدامات آتش به اختیار منعی ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی با بیان اینکه هم به شور جوانان و هم به تجربه پیشکسوتان در ستاد نیاز داریم، افزود: باید در ستاد نظم‌ و قانون حاکم باشد و متحد و منسجم باشیم و از کارهای پراکنده و غیرمنسجم خودداری شود.

وی اضافه کرد: ناامیدی در ستاد ممنوع است همه باید اقدامات و تبلیغات خود را با امید بالا حتی برای جذب یک رأی هم دنبال کنیم ولی نباید غفلت کنیم چرا که در سال ۹۹ ما با اختلاف ۲۵۰ هزار رأی باختیم.

مختاری تصریح کرد: هشتم تیرماه به عشق اما هشتم همه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی از تفکر انقلابی دفاع کنیم چرا که تفکر لیبرالی نمی‌تواند کشور را نجات دهد و تنها تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه جانبه است.

تخریب نامزدهای ممنوع

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی عنوان کرد: اعتقاد ما این است که دکتر جلیلی اصلح است اما تخریب نامزدهای ممنوع چرا که دشمن به دنبال این هدف است.

شورای نگهبان، اسامی شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و ۷۷۲ شبعه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/10

تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه است
تفکر انقلابی زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از