حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

توقف بانوان خراسان‌جنوبی در رقابت‌های والیبال کشور

توقف بانوان خراسان‌جنوبی در رقابت‌های والیبال کشور

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از توقف بانوان در رقابت‌های والیبال کشور،برد هندبالیست‌های طبسی در یک رقابت وحضور مربیان بیرجندی در رقابت‌های کشوری وجود دارد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان،رقابت‌‌های والیبال آکادمی‌های زیر ۱۸ سال دختر کشور، با حضور ۴ تیم که ۲ تیم پیکار و پازش از خراسان رضوی ،تیم آرنیا بجنورد و تیم موج نو بیرجند از ۲۸ تیرماه تا ۲ مرداد به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و در پایان دور مقدمانی در مرحله رفت تیم موج نو بیرجند به رغم تلاش زیاد نتوانست از سد حریفان خود بگذرد ولی در دور برگشت توانستند حریف‌های خود را با نتایج موج نو بیرجند۳ آرنیا بجنورد صفر،موج نو بیرجند ۳ پازش خراسان رضوی ۲ و موج نو بیرجند ۳ پیکار خراسان رضوی صفر از پیش‌رو بردارند. 

باکسب این نتایج تیم شایسته دختران موج نو بیرجند علی رغم شایستگی های زیاد ولی با اختلاف ۱ امتیاز از صعود به دور بعدی رقابت ها باز ماند.

برد هندبالیست‌های طبسی در یک رقابت

در چهلمین دوره مسابقات هندبال آموزشگاه‌های کشور به میزبانی تبریز، تیم هندبال دانش آموزان شهر آیسک به عنوان نماینده استان در اولین بازی خود مقابل تیم استان تهران با نتیجه ۲۴ بر ۱۵ به اولین پیروزی خود دست یافت.

این مسابقات با شرکت ۲۹ تیم از سراسر کشور تا ۵ مردادماه در تبریز ادامه دارد‌

حضور مربیان بیرجندی در رقابت‌های کشوری

 زینب کهنسال و محبوبه قشقایی از مربیان باشگاه پدیده شرق بیرجند در کادر فنی تیم پازش خراسان رضوی در مسابقات لیگ آکادمی‌های زیر ۱۸ سال کشور حضور دارند و این تیم بعد از رقابت‌های رفت و برگشت به دوربعدی مسابقات صعود کرد.

‎ ‌‌

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از