حالت تاریک
وزیر ورزش و جوانان:

تکمیل پروژه‌های ناتمام رهاوردسفر به خراسان‌جنوبی است

تکمیل پروژه‌های ناتمام رهاوردسفر به خراسان‌جنوبی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: رهاورد سفر به خراسان جنوبی کمک به توسعه ورزش استان به ویژه در بخش پروژه‌های ناتمام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کیومرث هاشمی در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی و مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که امروز در استان از سوی متولیان ورزش بیان شد، بیشتر آن در دست اقدام است. 

وزیر ورزش و جوانان از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خواست تا حداکثر ظرف یک هفته آینده در تهران حضور یابد تا موارد مورد به مورد بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مشکلات پروژه‌های ورزشی استان را بند به بند و مورد به مورد پیگیری می‌کنیم، تا دغدغه‌های موجود رفع شود، افزود: وظیفه خودمان می‌دانیم که مشکلات استان را رفع کنیم لذا جلسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح ورزشی در هفته دولت، گفت: تعداد پروژه‌ها رقم قابل قبولی است و استان نسبت به بقیه استان‌ها وضعیت بدی ندارد اما این جلسه هفته آینده در تهران برگزار و بخش اعظمی از پروژه‌ها تا پایان سال افتتاح شود. 

وزیر ورزش و جوانان ورزش را مقوله‌ای عنوان کرد که باعث خوشحالی جوانان می‌شود و افزود:ما نیز تمام هم و غم خود را برای اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزشی است به نحوی که ۱۰۰ هزار نقطه در سراسر کشور در بخش‌های مختلف دولتی، نیمه دولتی و خصوصی شناسایی شدند که بر اساس آن نقاط ضعف شهرستان ها شناسایی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: بر اساس نقاطی که مشکل دارند در طرح آمایش سرزمینی ورزش، تمام سرمایه گذاری ها در مناطق محروم اجرا می‌شود که یکی از برنامه‌های مهم وزارت کشور است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم باید ورزش قوی داشته باشیم، افزود: شهید رئیسی همواره کمک کار و پشتوانه بزرگ ورزش بودند، نگاه عدالت محورانه داشتند و در کمتر از چندین ماه اقدامات بزرگی انجام شد. 

وی خواست در کنار تکمیل فضاهای ورزشی استان، مسابقات بین اللملی به میزبانی استان برگزار شود چراکه موجب شور و نشاط مردم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این خصوص برای رشته های خاص، رایزنی و آمادگی داریم تا مسابقات بین المللی به میزبان استان برگزار شود چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد. 

به گفته وی؛ سیاست وزارت ورزش و جوانان تمرکز گرایی از مرکز کشور است و مسابقات بین المللی در مراکز استان ها برگزار شود چراکه برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در استان ایجاد انگیزه می‌کند. 

وی در خصوص حقوق کارکنان ورزش و جوانان استان افزود: حقوق کارکنان فرقی با دیگر دستگاه ها نمی کند اما در خصوص رفاهیات باید به استان ها کمک هایی داشته باشیم. 

 

 

تکمیل پروژه‌های ناتمام رهاوردسفر به خراسان‌جنوبی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از