حالت تاریک
معاون وزیر آموزش و پرورش قول مساعد داد؛

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان جنوبی

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان جنوبی

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های نوسازی مدارس کشور است گفت: برای پروژه‌های ورزشی بالای ۵۰ درصد پیشرفت در خراسان جنوبی قول مساعدت می‌دهیم.

به گزارش خاورستان، حمیدرضا خان محمدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز زیرکوه اظهار کرد: کارهای جهادی خوبی در خراسان جنوبی انجام شده است.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در این استان بحث ایمان و معرفت و مکتبی بودن دانش‌آموزان بسیار به چشم می‌خورد و تبلور این نوع فرهنگ و تربیت و معنویت در بین دانش‌آموزان بسیار ارزشمند است.



وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت سیزدهم بحث سفرهای استانی است، افزود: این سفرها مایه خیر و برکت است و در مهرماه پروژه‌هایی را با تامین منابع افتتاح کردیم که قدمت ۱۴ ساله داشتند.



معاون وزیر آموزش‌ و پرورش در ادامه گفت: یکی از پرهزینه‌ترین کارها در حوزه فضاهای آموزشی و پرورشی بحث احداث استخر است و تقریبا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴۰ استخر تقدیم دانش‌آموزان سراسر کشور شده که بی‌نظیر است.



خان محمدی ادامه داد: طی این مدت ۱۶۵ سالن ورزشی در کشور برای دانش‌آموزان جهت انجام ورزش‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای احداث شده است و جهت توسعه زیربناهای فضای ورزشی، حکمی در برنامه هفتم تعیین شده است.



وی عنوان کرد: ما معتقد هستیم که اگر فضاهای ورزشی در کنار فضاهای آموزشی قرار بگیرد و در دسترس دانش‌آموزان باشد هیچ کدام از دانش‌آموزان سراغ دخانیات نخواهند رفت.



رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طی دهه فجر ۱۲۸ هزار مترمربع فضای آموزشی به دانش آموزان سراسر کشور تقدیم می‌شود، گفت: اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و برای پروژه‌های ورزشی بالای ۵۰ درصد پیشرفت در خراسان جنوبی قول مساعدت می‌دهیم.

 

خان محمدی بیان کرد: برای تجهیز هنرستان‌ها، مدارس تخریبی، تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی و غیره در برنامه هفتم پیشنهاداتی ارائه شده است.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از