حالت تاریک
شهردار بیرجند خبر داد:

آماده‌سازی ۳۹ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در بیرجند

آماده‌سازی ۳۹ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در بیرجند

شهردار بیرجند از آماده‌سازی ۳۹ نقطه و جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح شهر خبر داد.

مهدی بهترین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به جانمایی و انتخاب ۲۹ مکان و نقطه برای تبلیغ نامزدهای مجلس شورای اسلامی و ۱۰ مکان برای خبرگان اظهار کرد: در مجموع به منظور تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح شهر بیرجند ۳۹ جایگاه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این نقاط در شمال، جنوب، شرق و غرب تعبیه شده است، ادامه داد: جایگاه و نقاط پیش‌بینی شده در میادین اصلی و نقاط پر تردد شهر قرار دارد و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان می‌توانند از این ظرفیت برای تبلیغ بهره‌مند شوند.

شهردار بیرجند گفت: این نقاط شامل میدان ابوذر، میدان امام حسین (ع)، میدان طالقانی، میدان قدس، میدان شهدا، میدان ابن حسام، میدان امام خمینی (ره)، میدان ولیعصر (عج)، میدان شعبانیه، میدان الهیه، میدان آیت الله مصباح مهرشهر، میدان مادر، میدان پمپ بنزین معصومیه، میدان راه و شهرسازی، میادین اول و سوم سجادشهر، خیابان محلاتی، خیابان ولیعصر مهرشهر، چهارراه بهداری، چهارراه مسافر و معابر پر تردد است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه ۱۰۰ پوستر در اتوبوس‌ها و ۲۰۰ پوستر هم در تاکسی‌ها نصب شده است، افزود: علاوه بر این نقاط ۲۵ بنر و بیلبورد هم برای دعوت مردم برای حضور گسترده در گوشه و کنار شهر نصب شده است.

بهنرین با بیان شهرداری بیرجند توان خود را برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات به کار گرفته است، از دیگر اقدامات به انتشار محتواهای انتخاباتی در فضای مجازی تحت اختیار شهرداری، برگزاری گردهمایی و جشن ویژه برای بیش از ۲ هزار نفر از پرسنل و خانواده شهرداری با هدف ایجاد شور و نشاط و دعوت در انتخابات با حضور هنرمندان مطرح کشوری و...اشاره کرد.

وی از تشکیل کمیته امحای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با همکاری شهرداری خبر داد و گفت: این کمیته بعد از اعلام زمان رسمی تبلیغات فعالیت خود را آغاز می‌کند و پس از برگزاری انتخابات و رأی‌گیری نسبت به جمع‌آوری تبلیغات صورت گرفته و پاکسازی سطح شهر ورود خواهد کرد.

زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ بامداد پنجشنبه سوم اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری ادامه دارد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از