حالت تاریک
راوی دفاع مقدس و فعال فرهنگی:

جهاد پیشرفت با کار جهادی محقق می‌شود

جهاد پیشرفت با کار جهادی محقق می‌شود

راوی دفاع مقدس و فعال فرهنگی گفت: جهاد پیشرفت با کار جهادی محقق می‌شود و اینکه حرکت جهادی یعنی هجرت یعنی جهد و کوشش به همراه مبارزه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حاج حسین یکتا امروز در نشست تبیین فرهنگی کنشگران خرد و اندیشه که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: برای هر میز و کلاس خون ارزشمندترین افراد جامعه شهدا ریخته شده است و این موضوع رسالت اساتید و فرهیختگان و دانشجویان را سنگین‌تر می‌کند. 

روای دفاع مقدس و فعال فرهنگی گفت: حضرت امام خمینی(ره)فرمود: «معلمی شغل انبیاء است» یعنی شما مبعوث شدید به رسالت و هنگامی که کار انبیایی و الهی می‌شود اثر انسان‌سازی دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقطه خاص از دنیاست که با تمام کشورهای دنیا تفاوت دارد در اینجا به تعداد شهدای کربلا ما هر روز در جنگ شهید دادیم.

یکتا در ادامه بیان کرد: دشمن از زیارت قبر شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد و آن حرکت کور تروریستی را انجام می‌دهد.

این فعال فرهنگی به حرکت‌های انجام شده بر علیه انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و گفت: پس از جنگ از ۱۸ کشور اسیر آزاد کردیم.

یکتا با اشاره به انرژی معنوی و مذهبی موجود در منطقه شلمچه و راهیان نور، افزود: حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌فرمایند: « شلمچه قطعه‌ای از بهشت است. به گونه‌ای که بسیاری از دانشمندان نیز با حضور در این مکان به انرژی موجود در آن پی برده‌اند.»

وی ادامه داد:  اولین جنگ هیبریدی، ترکیبی، فکری و ذهنی را بر روی نوجوانان و جوانان کشور ما پیاده کردند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رژیم غاصب صهیونیستی و فروپاشی این رژیم اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهاد پیشرفت با کار جهادی محقق می‌شود و اینکه حرکت جهادی یعنی هجرت یعنی جهد و کوشش به همراه مبارزه است.

راوی دفاع مقدس متذکر شد: دشمن اکنون در فضای مجازی سعی در نفوذ در بین جوانان این مرز و بوم را دارد که باید بیش از گذشته به فکر جوانان بود و کار جهادی در خصوص خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از