حالت تاریک
فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

حادثه تروریستی‌کرمان نشانه کینه‌دشمن از مکتب سلیمانی است

حادثه تروریستی‌کرمان نشانه کینه‌دشمن از مکتب سلیمانی است

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: گفت: کینه دشمن در شهادت بیش از ۸۰ نفر از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان در زیارتگاه شهید سلیمانی بروز و ظهور کرد اما هر دشمن فشار می‌آورد ملت ایران اسلامی قوی‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ سردار غلامرضا احمدی امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی و محکومیت حادثه تروریستی کرمان در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: کینه دشمن در شهادت بیش از ۸۰ نفر از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان در زیارتگاه شهید سلیمانی بروز و ظهور کرد که یکی از دلایل و انگیزه‌های آنان به حساب خودشان نه در معادلات قابل محاسبه ملت ایران، کمرنگ کردن حضور و تجمعات مردمی است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در ادامه با تعظیم در مقابل فهمیم عمیق ملت ایران از پای نظام و انقلاب بودن آنان قدردانی کرد و گفت: هر دشمن فشار می‌آورد ملت ایران اسلامی قوی‌تر می‌شود.

سردار احمدی به توصیف‌های رهبر معظم انقلاب در معرفی دو شخصیت علامه مصباح یزدی و شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: برداشت من از بیانات مقام معظم رهبری این است که اگر علامه مصباح‌ها در جامعه تربیت شوند قاسم سلیمانی‌ها خلق می‌شوند.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی ۲۷ دیماه ۱۳۹۸ و تمسک به آیه پنجم سوره حضرت ابراهیم (ع)، اشاره کرد و به شرح تقابل حضرت موسی(ع) با فرعون آن زمان در سوره شعراء پرداخت  و گفت: امروز اگر از فرعون یا موسی چهار هزار سال پیش حرف می‌زنیم باید فرعون و موسی امروز را هم بشناسیم و اطمینان پیدا کنیم که قرآن زنده است.

سردار احمدی در ادامه به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی شهید والامقام سردار سلیمانی پرداخت و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خصوص سردار سلیمانی فرمود:«من در مقابل آنچه روح بزرگ آن شهید عزیز برای ایران و منطقه به ارمغان آورد، سر تعظیم فرود می آورم.»

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج‌قاسم شاگرد مکتب امام(ره) بود، بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود برای ملت ایران عزت خلق کرد.

این فرمانده سپاه گفت: در مکتب قاسم سلیمانی، ایران مقدس حرم است، اگر ایران ماند حرم الهی در مکه سالم می‌ماند، اگر ایران با اقتدار و عزت ماند حرم سیدالشهدا، سامرا، کاظمین و امام رضا (ع) سالم می‌ماند.

سردار احمدی تأکید کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کسانی که ایمان و امید مردم را تضعیف و نسبت به دولت مستقر برای حل مشکلات مردم ناامید کنند و به وحدت ملی آسیب بزنند برای دشمن کار می‌کنند، چه بدانند چه ندانند.

قابل ذکر است؛ در این مراسم از ۲ اثر تولیدی نقاشی دیجیتال «از چیزی نمی‌ترسیدم» و قطعه موسیقی «شهیدالقدس» با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و سایر مسئولان استانی رونمایی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از