حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

حرکت بسیج دانشجویی بر محور گفتمان «پیشرفت» است

حرکت بسیج دانشجویی بر محور گفتمان «پیشرفت» است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه گفتمان بسیج دانشجویی گفتمان «پیشرفت» است، اظهار کرد: می‌خواهیم نیروی جوان کشور را به سمت نقش‌آفرینی برای پیشرفت کشور ترغیب کنیم.

به گزارش خاورستان، هادی قاسمی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خداوند را بابت خدمت در مجموعه‌ای که از ثمرات معمار کبیر انقلاب اسلامی و مولود انقلاب است، شاکر هستیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه طبق گفته امام (ره) امروزه بسیج دانشجویی و طلبه از جمله ضروریات است، بیان کرد: از سال ۶۷ تاکنون تلاش ما بر حرکت در همان مسیر تعیین شده توسط امام (ره) است.

 

قاسمی با اشاره به جانفشانی‌های دانشجویان بسیجی در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در دهه ۷۰ بزرگترین تلاش مجموعه بسیج دانشجویی دفاع از حاکمیت دینی، در دهه ۸۰ صیانت از جمهوریت به ویژه در سال ۸۸، در دهه ۹۰ پیگیری گفتمان عدالت و مقابله با فساد بود چرا که عدالت و مبارزه با فساد را از بزرگترین اصول انقلاب می‌دانیم.

 

وی گفت: در حوزه مبارزه با فساد و تلاش برای عدالت محوری بسیج دانشجویی تا آنجا پیش رفت که در بحث مسائل کارگران «هفت تپه» رهبر معظم انقلاب اسلامی از کار دانشجویان دفاع کردند.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه در دهه کنونی بسیج دانشجویی منطق و گفتمان خود را بر گفتمان پیشرفت پایه‌ریزی کرده است، اضافه کرد: آنچه که رهبری فرمودند در آستانه قله‌ایم و نباید خسته شد، بسیج دانشجویی سعی می‌کند این نیروی جوان و باانگیزه کشور را تشویق و ترغیب کند که در این نقطه حساسی که قرار دارد بتواند نقش‌آفرین باشد و وظیفه تاریخی خود عمل کند.

 

قاسمی افزود: مجموعه بسیج دانشجویی اگر بخواهد به مأموریت‌های تاریخی خود عمل کند باید به داشته‌های خود افتخار کند یکی از داشته‌های آن حکومت دینی و اهل بیت (ع) هستند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از