حالت تاریک
فرماندار شهرستان درمیان:

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات ضروری است

حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات ضروری است

فرماندار درمیان گفت: حضور و نظارت مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها می‌تواند کشور را حفظ و از بسیاری از انحرافات مصون بدارد.

مهدی فرجامی فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به وضعیت اسفناک امکانات و زندگی مردم در دورا پهلوی، اظهارکرد: مردم ما خوب یادشان است که در تمام شهرستان یک متر آسفالت در جاده‌ها و روستا‌ها وجود نداشت، هنوز پیت‌های حلبی نفت که از شوروی برایمان می‌آمد و صف‌های طویل نفت و گاز را فراموش نکرده‌اند. آن‌ها هنوز فراموش نکرده‌اند که کالا‌های اساسی از جمله یخچال و فرش و... برای خرید بصورت قرعه کشی در مناطق روستایی توزیع می‌شد.

وی تصریح کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های بی‌شماری کسب شد و اکنون هم تبدیل ایران به قدرت اول منطقه و نقش آفرینی در مسائل جهانی نشان دهنده کارآمدی و توانمندی این نظام است.

فرماندار درمیان گفت: هم اکنون ایران دارای اولین جایگاه جهان در بسیاری از موارد از جمله تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز، داروی گیاهی درمان روماتیسم، داروی گیاهی زخم پای دیابتی، ساخت پروتز عصبی، تولید پودر استخوان، حوزه فناوری نانو و... و همچنین جایگاه اول منطقه در ساخت تانک، ساخت استارتر هواپیما، پژوهش‌های هسته‌ای و... است و در بسیاری از موارد مهم دیگر هم جزء رتبه‌های اول دنیا است.

فرجامی فرد بیان کرد: خوشبختانه ایران یکی از کشور‌های سازنده کشتی اقیانوس‌پیما، طراح و تولیدکننده ماهواره‌بر، طراح و تولیدکننده خودروی تاکتیکی در حوزه نظامی، طراح و تولیدکننده سلاح ملی خیبر، مجهز به آزمایشگاه جنگنده، متخصص در پیچیده‌ترین جراحی‌های مغز، تولیدکننده خودروی بدون سرنشین، موشک بالستیک، ناوشکن، جنگنده، بالگرد شکاری و... است.

وی تأکید کرد: همه این رتبه‌های پیشرفت، محصول انقلاب اسلامی است اما از همه مهم‌تر این است که ایران اسلامی تنها کشوری است که در طول ۴۴ سال گذشته نه به کشوری زور گفته و نه زیربار حرف زور رفته است و در ۴۴ سال گذشته با کوبیدن به دهان نظام سلطه، به ملت‌های مورد ستم دنیا نشان داده که بدون پذیرش سلطه، نه تنها می‌شود زندگی کرد که تنها راه پیشرفت هم همین است.

فرجامی فرد با اشاره به کارآمدی و مردم سالاری جمهوری اسلامی نیز گفت: برگزاری ۴۰ انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی و تفکر مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این همه پیشرفت در حوزه‌های مختلف نشان دهنده کارآمدی نظام است.

وی در خصوص پیوند عاطفی بین مردم و جمهوری اسلامی، بیان کرد: حضور مردم در بحران‌ها مثل سیل و زلزله، بیماری همه گیر کرونا، حرکت‌های عمومی مثل راهپیمایی اربعین و مناسبت‌های ملی مذهبی، نشان دهنده پیوند عاطفی مردم با نظام اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همیشه با حمایت از جریان‌های مردمی به تقویت این سرمایه‌های اجتماعی پرداخته است.

فرماندار درمیان تصریح کرد: به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب این نظام متعلق به مردم است و نظارت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها می‌تواند کشور را حفظ و از بسیاری از انحرافات مصون بدارد، بر همین اساس حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات پیش رو ضروری است.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از