حالت تاریک
امام جمعه عشق‌آباد:

حماسه تشییع شهدای‌خدمت با مشارکت درانتخابات تکمیل می‌شود

حماسه تشییع شهدای‌خدمت با مشارکت درانتخابات تکمیل می‌شود

امام جمعه عشق‌آباد گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مکمل حضور حماسی و میلیونی مردم عزیز در تشییع شهدای خدمت خواهد بود.

حجت الاسلام هادی تهرانی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: امروز مسئله مهم انتخابات پیش‌رو ماست که امتحان بزرگ سیاسی است و مردم عزیز هشتم تیرماه با آن مواجه خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح، افزود: مردم ولایتمدار و فهمیم مناظره‌ها و برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را می‌بینند و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب، فرد اصلح را انتخات خواهند کرد.

امام جمعه عشق‌آباد با بیان اینکه مسئله مهم دیگر حضور حداکثری در انتخابات است که خیلی دشمن تلاش می‌کند تا محقق نشود، تصریح کرد: هرچه حضور مردم عزیز ایران در عرصه انتخابات بیشتر باشد ضمن افزایش اقتدار کشور، امنیت و ثبات اقتصادی، رفع تحریم‌ها و تهدیدها در کشور رخ خواهد داد.

تهرانی‌پور  با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره توبه که خداوند می‌فرماید هر کاری که شما انجام دهید و به واسطه این کار و قدم برداشتن در این مسیر دشمن خشمگین شود برای شما عمل صالح نوشته خواهد شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی مطمئناً دشمنان این نظام اسلامی و مرز و بوم را خشمگین خواهد کرد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود که برای همه ما عمل صالح ثبت و ضبط شود.

امام جمعه عشق‌آباد با اشاره به درخشش  و حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت بیان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی نیز مکمل حضور حماسی و میلیونی مردم عزیز ما در تشییع شهدای خدمت خواهد بود لذا این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد.

تهرانی‌پور ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی باری دیگر در این عرصه مهم سیاسی حضور حداکثری و پررنگ داشته باشند و باعث یدس و ناامیدی کفار و دشمنان این نظام اسلامی باشند.

وی افزود: دعا می‌کنیم مردم به برکت خون شهدای خدمت و شهید آیت الله رئیسی در این عرصه مهم سیاسی سربلند و پیروز باشند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از