حالت تاریک
رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای فردوس عنوان کرد:

خط‌کشی 130 کیلومتر از محورهای شهرستان فردوس

خط‌کشی 130 کیلومتر از محورهای شهرستان فردوس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس از اجرای ۱۳۰ کیلومتر خط کشی راه‌های اصلی و روستائی این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، محمد اعتمادی مقدم گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات ، خط کشی در سطح محورهای این بخش را در دستور کار خود قرار داده به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون خط‌کشی ۱۳۰ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی تحت پوشش این اداره اجرایی شد .

اعتمادی مقدم افزود :افزایش ایمنی تردد ،دید کافی در شب ،کنترل ترافیک ،تسهیل رفت و آمد وکاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است .

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس بیان کرد : در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود‌،تفکیک باندهای رفت وبرگشت در نقاط بدون جداکننده وسط وکاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی تحت پوشش را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

وی یادآور شد :حوادث جاده ای همواره یکی از دغدغه‌ها در طول راهها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راهها شاهد کاهش جدی تلفات وخسارات رانندگی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از