حالت تاریک
فرماندار سابق شهرستان بیرجند خبرداد؛

خلوص‌نیت و‌ خدمت بی‌منت شاخصه آیت‌الله شهیدرئیسی

خلوص‌نیت و‌ خدمت بی‌منت شاخصه آیت‌الله شهیدرئیسی

فرماندار سابق بیرجند گفت: عزم و نیت خیرخواهانه آیت‌الله شهید رئیسی برای رفع مشکلات مردم و گرفتاری های آنان بود و اینکه نسبت به افراد به صورت شخصی حسن نیت و احترام داشتند.

علی ناصری با تسلیت حادثه غم انگیز سقوط بالگرد و شهادت جناب آیت الله رئیسی، وزیر محترم امور خارجه و سایر همراهان محترم، از خداوند بزرگ علو درجات و رحمت خداوندی را برای همه این بزرگواران آرزو کرد و به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری خاورستان، گفت: امیدوارم همه متولیان خدمت به مردم در هر گوشه از کشور عزیزمان، مانند ایشان همواره خدمت بی‌منت و تلاش بی وقفه برای رفع مشکلات را سرلوحه خود قرار بدهند.

فرماندار سابق بیرجند در خصوص شخصیت آیت‌الله شهید رئیسی نیز گفت: از آنجایی که علاوه بر فرصت هایی که در طول دوران کاری برای ملاقات و تبادل نظر با ایشان وجود داشت، از سال‌ها قبل و از زمان حضور ایشان به عنوان نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان نیز توفیق آشنایی و برگزاری چند جلسه با این شهید بزرگوار را داشتم.

به گفته ناصری آنچه که بارز بود عزم و نیت خیرخواهانه ایشان برای رفع مشکلات مردم و گرفتاری های آنان بود و اینکه نسبت به افراد به صورت شخصی حسن نیت و احترام داشتند.

به گفته وی از زمانی که ایشان سکاندار دولت شدند، طبیعتا بر اساس برنامه و نظراتی که خود یا مشاوران ایشان داشتند، در پیگیری آنچه به عنوان برنامه اعلام کردند جدیت داشتند.

وی ادامه داد: همین حضور مرتب و مستمر در استان‌ها و سفرهای متعددی که انجام شد، کمک می کرد که دست اندرکاران در ارتباط نزدیک با مردم قرار بگیرند و اطلاع از نقاط مهم و قابل اعتنا روش ایشان در اداره امور بود.

وی ادامه داد: در برخی برنامه های اساسی مانند ارتباط و دیپلماسی عمومی با کشورهای همسایه، حضور در سازمان‌ها و پیمان‌های بین المللی و نظایر این‌ها اقدامات ارزشمندی انجام شد که بسیاری از این موفقیت‌ها مستقیم با عزم و اراده شخص ایشان محقق شد.

به گفته وی در مسائل ملی و اقتصادی هم دیدگاه و نیت بر رفع مشکلات اقتصادی بود که البته معتقدم با اشکالاتی در اجرا از سوی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های متولی روبرو بود و باید متغیرها و عوامل اساسی مانند کنترل نرخ ارز، افزایش درآمدهای ارزی، تقویت تولیدات با کیفیت داخلی، رفع تحریم‌ها و شفافیت سامانه های اقتصادی مختلف به سامان بشود تا اهداف اساسی بعدی و به خصوص رفع مشکلات معیشتی در مدار توفیق قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: به طور قطع امروز جای ایشان خالی است و دغدغه‌مندی و همت ایشان می‌توانست در کنار افراد، مشاوران و مدیران میانی مجرب و علاقمند و صاحب نظر، منجر به نتایج بسیار ارزشمند در رشد و توسعه کشور منجر شود. 

وی افزود: امیدواریم در جوار رحمت حق قرار بگیرند و دولت بعدی با عزم راسخ تر و جدیت بیشتر برای رفع مشکلات کشور با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، تخصص‌ها و گرایش‌های سیاسی علاقمند به مردم و میهن برای خدمت به مردم بکوشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از