حالت تاریک
یادداشت خبرنگار؛

خنثی‌سازی فتنه‌ها با حضور گسترده‌‌مردم در یوم‌ا...۲۲بهمن

خنثی‌سازی فتنه‌ها با حضور گسترده‌‌مردم در یوم‌ا...۲۲بهمن

جشن انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم می‌تواند بر تمام توطئه‌های دشمن خط بطلانی بکشد و اوج ناتوانی دشمن در فاصله انداختن بین انقلاب اسلامی و مردم به نمایش بگذارد.

قربانی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در یادداشتی نوشت: مردم ایران در حالی فردا چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که در این مدت با انواع دشمنی، دسیسه و فتنه‌ها از طرف محور عربی- عبری- غربی مواجه شده است. عبور از آن فتنه‌ها و ناکارآمدسازی تحریم‌های غرب انقلاب اسلامی را در ۴۵ سالگی خود قدرتمند ساخته است. گرچه در رسانه‌های مختلف معاند تلاش می‌شود نظام اسلامی را در وضعیت اضطرار معرفی کنند، ولی واقعیت‌ها نشان می‌دهد که ایران اسلامی در اوج قرار دارد و هر روز موفقیت‌های جدیدی را به ثبت می‌رساند. در واقع در امتداد انقلاب اسلامی ۴۵ سالگی خود بود که ایران توانست با موفقیت ماهواره‌های متعددی را با موفقیت در مدار قرار دهد. یا از لحاظ سیاسی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آماده می‌شود که نشان دهنده اوج اعتماد به نفس نظام سیاسی در شرایط کنونی است. در چنین شرایطی جشن انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن می‌تواند بر تمام توطئه‌های دشمن خط بطلانی بکشد و اوج ناتوانی دشمن در فاصله انداختن بین انقلاب اسلامی و مردم به نمایش بگذارد.

۲۲ بهمن امسال فریادگر چهل سال اقتدار، عزت، ایمان و عشق، خدامحوری و تعبد، شجاعت و شهامت، اخلاص و ایثار، امید و وفاداری،‌ولایت‌پذیری و ولایتمداری است. یوم الله ۲۲ بهمن امسال، ملت فهیم و هوشمند ایران اسلامی با درایت و بصیرت و با حضور گسترده در راهپیمایی، چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن خواهد گرفت و یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که پای ارزش‌ها و اهداف انقلاب شکوهمندش ایستاده است و چونان چهل و پنج سال گذشته وفادار به آرمان های بلند امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.امسال حضور ملت با سال‌های قبل متفاوت و متمایز است. ۲۲ بهمن امسال فریادگر چهل و پنج سال اقتدار، سال عزت، ایمان و عشق، خدامحوری و تعبد، شجاعت و شهامت، اخلاص و ایثار، امید و وفاداری، جهاد و تسلیم ناپذیری، هوشیاری و بیداری، ولایت‌پذیری و ولایتمداری، شور و شعور، عرفان و معنویت، مقاومت و پیروزی، وحدت و برادری، حضور و شوکت، ستم شکنی، استکبارستیزی،پای بندی و پایداری، آینده‌نگری و آینده‌بینی، رونق و شکوه و جلال و آرمان گرایی و آرمان خواهی است.

ورود به عرصه جدید در آغاز چهل وپنجمین سال پیروزی انقلاب  خمینی سترگ، فریادگر چهل و پنج سال ناامیدی و یأس، عقب نشینی و شکست و سردرگمی و ضعف در صف دشمنان سرسخت ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران است.  دوران شکوفایی و تثبیت انقلاب اسلامی فرا رسیده است. دوران نشاط و کمال انقلاب اسلامی ایران فرارسیده است.

در این دوران زیبا ، زن و مرد و کوچک و بزرگ در روز ۲۲ بهمن به خیابان ها می آیند تا با زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و با عظمت انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله و مدافعان حرم و با گرامیداشت یاد خمینی عزیز و بزرگ یک بار دیگر به جهانیان ثابت نمایند ملت ایران با همه ملت ها در طول تاریخ متفاوت است و استقامت و صبر و پایداری و ولایتمداری و شجاعت و وفاداری و تعهد و اخلاص و ایثار و ایمان و درایت و بصیرتش زبانزد خاص و عام است. مردم فردا به میدان می‌آیند تا با جهادی جدید به آمریکا و ایادی اش اعلام نمایند؛ تهدید و تحریم و ارعاب  و جنگ روانی و زر و زور و تزویر، ذره ای در اراده محکم، استوار و خدشه ناپذیر ملت ایران اثر نمی گذارد.

مردم ایران، مرد جهاد و مبارزه‌اند. مرد میدان و پایداری‌اند. مردم همیشه در صحنه‌اند و هرگز پشت به آرمان‌ها و ارزش‌ها نمی‌کنند و برای تداوم راه شهیدان خود از دادن مال و جان باکی ندارند.

فردا چشم میلیون‌ها انسان مظلوم و ستمدیده جهان به حضور من و تو دوخته شده است و ما ثابت خواهیم کرد که یاران انقلاب اسلامی را امیدوار و ستمگران و ظالمان جهان را ناامید خواهیم کرد.

 فردا ملتی بی‌نظیر، با همه عشق و توان به صحنه خواهد آمد و استمرار انقلابش را فریاد خواهد زد. فریادی رساتر از همیشه، که گوش جهان خواران شرق و غرب را کر خواهد کرد و به مظلومان عالم امید خواهد داد. امیدی که استکبار را به پهنه ناامیدی می برد و شکست‌های پی در پی را برای آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی هم پیاله‌های آنان به ارمغان خواهد آورد.

فردا روز حضور است. در صحنه بودن بر طبل ناامیدی ستمگران می‌کوبد و شکست را برای اهریمنان رقم می‌زند.  با دیداری دوباره در ۲۲ بهمن امسال، بهار ۱۴۰۳ را به بهار عشق و امید و پیروزی تبدیل کنیم. به یقین چنین خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از